صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / تروریسم و خاورمیانه موضوعات دیدارهای وزیر خارجه قطر با مقام‌های آمریکایی
تروریسم و خاورمیانه موضوعات دیدارهای وزیر خارجه قطر با مقام‌های آمریکایی

تروریسم و خاورمیانه موضوعات دیدارهای وزیر خارجه قطر با مقام‌های آمریکایی

وزیر خارجه قطر ضمن سفر به واشنگتن با مقامات ارشد این کشور دیدار و درباره مسائل مهم منطقه‌ای از جمله مبارزه با تروریسم بحث و تبادل نظر کرد.

وزیر خارجه قطر

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر در دیدارش با مسؤولان دولت آمریکا روابط استراتژیک میان دو کشور و نیز برخی مسائل از جمله مذاکرات صلح در افغانستان، فلسطین، تلاش‌های مشترک در مبارزه با تروریسم و تأمین بودجه آن را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به نقل از خبرگزاری الجزیره، بن عبدالرحمن در این سفر با استیون منوچن، وزیر خزانه‌داری آمریکا، جان بولتون، مشاور امنیت ملی، جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور و جیسون گرین‌بلات، نماینده ویژه رئیس جمهوری این کشور دیدار کرد.

وی همچنین با هماهنگ‌کننده مبارزه با تروریسم در وزارت خارجه آمریکا، نماینده ویژه ریاست جمهوری در امور گروگان‌ها و تعدادی از اعضای کنگره نشست داشت.

وزیر خارجه قطر گفت، این نشست‌ها فرصت تبادل دیدگاه‌ها پیرامون مسائل مهم جهانی از جمله مبارزه با افراط‌گرایی خشونت‌آمیز را به دست می‌دهد.

وی در ادامه افزود، منتظر میزبانی از مسؤولان آمریکا در قطر است و نیز برای بررسی مسائل مهم منطقه به واشنگتن بازمی‌گردد.

این مقام مسؤول در پیام‌های توئیتری تصریح کرد، در نشست وزارتی در واشنگتن بر ادامه همکاری دوحه با ائتلاف بین‌المللی در مبارزه با تروریسم تاکید کرده و گفته است، باید تلاش‌های مستمر و متنوعی در این رابطه صورت گیرد.

وی در ادامه نوشت، در این نشست همچنین بر ضرورت ایجاد راه‌حل‌های عادلانه درباره مسائل منطقه، عدم رفتار دوگانه درباره آنها، مجازات عاملان جنگ و تروریسم با هدف تضمین شکست دائمی تشکیلات تروریستی تاکید کرده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.