صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / نماینده آمریکا: مادورو هرچه زودتر به کوبا یا روسیه برود
نماینده آمریکا: مادورو هرچه زودتر به کوبا یا روسیه برود

نماینده آمریکا: مادورو هرچه زودتر به کوبا یا روسیه برود

نماینده ویژه آمریکا در ونزوئلا اظهار کرد، نیکولاس مادورو باید کشور خود را ترک کرده و به کشورهای "دوستی" مانند روسیه یا کوبا برود.

الیوت آبرامز، نماینده ویژه آمریکا در ونزوئلا

به گزارش کسب و کار نیوز، آمریکا از ابتدای بحران سیاسی ونزوئلا روشن کرده که از رهبر اپوزیسیون حمایت می‌کند و از آن زمان فشار خود را بر نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا برای برکناری از ریاست جمهوری حفظ کرده است.

الیوت آبرامز، نماینده ویژه آمریکا در ونزوئلا در اظهاراتی مداخله جویانه گفت: فکر می‌کنم برای گذار به “دموکراسی” در ونزوئلا بهتر است که نیکولاس مادورو از این کشور خارج شود. کشورهایی هستند که فکر می‌کنم به پذیرش او تمایل داشته باشند. او در جاهایی مثل کوبا و روسیه دوستانی دارد. کشورهای دیگری هم هستند که مخفیانه به ما گفته‌اند، تمایل دارند اعضای حکومت “غیرقانونی” فعلی ونزوئلا را در صورتی که به گذار کمک کند، بپذیرند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، آبرامز با تاکید بر دیدگاه دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت، مادورو باید به نفع رئیس جمهور “خودخوانده” ونزوئلا کناره‌گیری کند.

او اظهار کرد: “پایان این بازی برای او باید خروج از کشور باشد. هرچه زودتر برود بهتر است زیرا شرایطش دیگر ماندن در قدرت را نمی‌پذیرد. “

جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید نیز در توئیتر ابراز امیدواری کرده، مادورو و معاونان ارشدش از سمت خود کناره‌گیری کنند و “در ساحلی زیبا در جایی دور از ونزوئلا” زندگی کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.