صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / عباس جدیدی: باید تیمی بسازیم که در تمام اوزان حرف برای گفتن داشته باشد
عباس جدیدی: باید تیمی بسازیم که در تمام اوزان حرف برای گفتن داشته باشد

عباس جدیدی: باید تیمی بسازیم که در تمام اوزان حرف برای گفتن داشته باشد

پیشکسوت کشتی آزاد ایران گفت: برای کسب نتیجه مطلوب در مسابقات جهانی باید تیمی داشته باشیم که کشتی گیران ما در تمام اوزان حرف برای گفتن داشته باشند.

عباس جدیدی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران

عباس جدیدی در حاشیه رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی به میزبانی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اینکه در برخی اوزان، کشتی‌گیران خوب و در برخی متوسط و در برخی دیگر از اوزان، کشتی‌گیران پایین‌تری در ترکیب تیم ملی داشته باشیم، موضوعی است که می‌تواند به تیم ما در مسابقات جهانی لطمه بزند. اگر می‌خواهیم در مسابقات جهانی روی سکو برویم باید به گونه‌ای کار کنیم که در تمام اوزان، تیم یک‌دست و آماده را راهی مسابقات کنیم.

وی به نتایج ضعیف تیم کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی سال گذشته اشاره کرد و گفت: عواملی مانند هدایت تیم، ارتقای روحیه بچه‌ها و بالا بردن شناخت از خودشان و حریفانشان از عواملی بود که می‌توانست باعث شود تیم ما نتیجه بهتری بگیرد. با این وجود باید از این شکست‌ها درس بگیریم و پلی برای پیروزی‌های بعدی باشد.

وی با بیان اینکه “باید نقاط ضعف تیم ملی را به خوبی پوشش دهیم، ” افزود: پوشش دادن نقاط ضعف کشتی با همت و تلاش مربیان و در کنار آن هماهنگی تیم می‌تواند ما را در این رشته به جایگاهی که شایسته آن هستیم، برساند.

جدیدی در ادامه در خصوص سطح مسابقات جام تختی گفت: در این دوره از رقابت‌ها آزادکاران عنوان‌دار و مدال آور کشتی از کشورهای مطرح این رشته شرکت کردند و کشورهای شرکت کننده هم این رقابت‌ها را به عنوان ملاکی برای ارزیابی کشتی‌گیران خود قرار دادند و این مساله سطح فنی رقابت‌ها را بالا برد. آزادکاران ایرانی نیز با سطح آمادگی خوبی در این رقابت‌ها شرکت کردند چرا که ارزیابی خوبی برای انتخابی تیم ملی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.