صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / با کمک استارتاپ‌ها خدمات حوزه بیمه را متحول کنیم
با کمک استارتاپ‌ها خدمات حوزه بیمه را متحول کنیم

دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی:

با کمک استارتاپ‌ها خدمات حوزه بیمه را متحول کنیم

دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی گفت: شناسایی جهت گیری های استارتاپ های حوزه بیمه و شناخت چالش های پیش روی آنها می تواند به راهنمایی مسیرهای جدید برای شکل گیری و رشد اینگونه شرکت ها کمک کند.

دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی گفت: شناسایی جهت گیری های استارتاپ های حوزه بیمه و شناخت چالش های پیش روی آنها می تواند به راهنمایی مسیرهای جدید برای شکل گیری و رشد اینگونه شرکت ها کمک کند. پرویز کرمی گفت: استارتاپ های حوزه بیمه و خدمات مکمل شرکت هایی هستند که خدمات سنتی بیمه را با روشی نوآورانه یا در بستر فناوری های روز ارایه می کنند. این استارتاپ ها واسطی میان شرکت های بیمه و مصرف کننده برای آموزش، امکان مقایسه خدمات و تسهیل صدور بیمه هستند.
مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افزود: شناسایی جهت گیری های استارتاپ های حوزه بیمه و شناخت چالش های پیش روی آنها می تواند به راهنمایی مسیرهای جدید برای شکل گیری و رشد اینگونه شرکت ها کمک کند بنابراین دوازدهمین جلد از کتاب «بررسی تجربیات جهانی شرکت‌های استارتاپی» به‌ بررسی تجربیات جهانی شرکت‌های استارتاپ در حوزه بیمه اختصاص دارد؛ انتشار این کتاب در این زمینه مسیرهایی جدید برای اکوسیستم شرکت های نو پا و دانش بنیان بازگشایی می کند تا اثرات اقتصادی و اجتماعی آنها به حداکثر برسد. وی اظهار داشت: این جلد به استارتاپ‌های حوزه بیمه اختصاص دارد تا به کمک آن شاهد رونق فعالیت استارتاپ‌ها در این حوزه باشیم. حوزه‌ای که اخیرا استارتاپ‌های زیادی در این بخش فعال شدند و فعالیت آنها منجر خدمات بیشتر و تسهیل امور مردم شده است.

کرمی افزود: این کتاب دارای بخش های متنوعی است که می توان به ارایه خدمات نوین و متنوع بیمه، پلتفرم آنلاین ارایه خدمات بیمه، خدمات پشتیبان به شرکت های بیمه و ابزارهای مدیریت بیمه برای بیمه شوندگان اشاره کرد. همچنین در بخشی دیگر از این کتاب استارتاپ های فعال در زمینه ارایه خدمات نوین و متنوع بیمه همچون سلامت و مسافرت، خودروسازی، عمر، تکمیلی، اموال، محصولات و حوادث معرفی شده اند.گفتنی است،۱۱جلد از سلسله گزارش‌های بررسی تجربیات جهانی شرکت‌های استارتاپی در حوزه‌های مختلف کسب و کار توسط ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان منتشر شده که این اقدام با توجه به فرهنگسازی و توسعه زیست بوم شرکت های نوپا، دانش بنیان و استارت آپی به عنوان یکی از ماموریت های اصلی معاونت علمی و فناوری صورت گرفته است. با انتشار این مجموعه توسط انتشارات دانش بنیان فناور و شناخت چالش های پیش روی فعالان حوزه های مختلف در جهان می تواند کمکی برای شکل گیری و رشد پویا تر آنها در کشور باشد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.