صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / آغاز عملیات اجرایی ۴۰ هزار پروژه زودبازده در دهه فجر

آغاز عملیات اجرایی ۴۰ هزار پروژه زودبازده در دهه فجر

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: در دهه فجر سال جاری با همکاری بسیج سازندگی اجرای ۴۰ هزار پروژه زودبازده و کم‌هزینه در روستاها و شهرهای کوچک کشور آغاز شده که نیمه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

جمالی نژاد

مهدی جمالی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در دهه فجر سال گذشته ۱۸ هزار و ۲۰۳ پروژه عمرانی در کشور افتتاح شد و در دهه فجر امسال ۲۲ هزار و ۳۳۵ پروژه عمرانی به بهره برداری می‌رسد، گفت: این پروژه‌ها تقریباً تمام استان‌ها را شامل می‌شود و علی رغم فضاسازی‌ها و تبلیغات دشمنان، شاهد بهمن متفاوتی از لحاظ بهره برداری از پروژه‌های عمرانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر سال گذشته ۳۰۴۵ پروژه عمرانی ملی و در دهه فجر سال جاری ۳۳۶۲ پروژه عمرانی ملی به بهره برداری می‌رسد، گفت: در استان تهران نیز ۱۱۶۲ پروژه به ارزش سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان وجود دارد و ۱۷.۲ میلیون یورو میزان پروژه‌های سرمایه‌گذار خارجی آن است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در ادامه گفت: در دهه فجر سال جاری با همکاری بسیج سازندگی اجرای ۴۰ هزار پروژه زودبازده و کم هزینه در روستاها و شهرهای کوچک کشور آغاز شد که نیمه سال آینده به بهره برداری می‌رسند و در حقیقت مصداق توزیع عادلانه امکانات هستند.

جمالی‌نژاد اضافه کرد: در حقیقت این پروژه‌ای که ۲۸ موضوع مختلف آبی، عمرانی، حمل‌ونقلی و… را شامل می‌شود کام مردم را در شهرها، خصوصاً شهرهای کمتر برخوردار و روستاها شیرین می‌کند. تلاشمان نیز بر این است که تمام استان‌ها دارای پروژه شوند و همچنین شاهد شروع عملیات و افتتاح آن در سال آینده باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پیش‌بینی ۲۶ همت درآمد از محل جرایم در بودجه سال ۱۴۰۳ + جدول

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.