صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / ۳۴ طرح کارآفرینی در آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد
۳۴ طرح کارآفرینی در آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی گفت

۳۴ طرح کارآفرینی در آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر 34 طرح کارآفرینی در این استان به بهره برداری می رسد.

علیرضا آخوندزاده روز چهارشنبه در بوکان افزود: برای اجرای این طرح ها ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت و برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال فراهم شده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: این طرح ها در بخش های کشاورزی، خدمات، صنعت و معدن، صنایع دستی و گردشگری مصوب شده است.
آخوندزاده در خصوص اعتبارات صندوق کارآفرینی امید استان اظهار داشت: طی سال جاری ۳۰ درصد مازاد بر اعتبارات قبلی در آذربایجان غربی افزایش اعتبار وجود داشته است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی در خصوص اعتبارات بوکان نیز گفت: سهم این شهرستان از لحاظ توزیع اعتبارات ۳۰ میلیارد ریال بوده که همه این اعتبارات تاکنون جذب و برای ۱۰۰ نفر نیز زمینه اشتغال فراهم شده است.
وی با بیان اینکه بوکان ظرفیت جذب تسهیلات بیشتری را نیز دارد، اضافه کرد: با اجرای طرح های اشتغال زایی در روستاها شاهد کاهش حاشیه نشینی در مناطق شهری خواهیم بود.
به گزارش ایرنا، ماموریت صندوق کار آفرین امید تجهیز سپرده های خُرد مردم و تلفیق آن با اعتبارات دولت، شناسایی جوانان واجد شرایط، توانمندسازی آنان و کمک در ایجاد کسب و کارهای خرد کم سرمایه با محوریت فعالیت های کارآفرینانه، نیازهای منطقه ای، توسعه کسب و کارهای IT محور است.
در ایام دهه فجر امسال در شهرستان بوکان ۱۰ طرح تولیدی و صنعتی با تسهیلات صندوق کارآفرین امید به بهره برداری رسید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.