صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / کاتب: باید تا می‌توانیم هزینه‌های جاری را کاهش دهیم
کاتب: باید تا می‌توانیم هزینه‌های جاری را کاهش دهیم

کاتب: باید تا می‌توانیم هزینه‌های جاری را کاهش دهیم

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی نظام بودجه‌ریزی در کشور را نیازمند یک انقلاب اساسی دانست و گفت: کشور ما گران اداره می‌شود و باید تا می‌توانیم هزینه‌های جاری را کاهش دهیم.

کاتب

به گزارش کسب و کار نیوز، غلامرضا کاتب در آئین افتتاح همزمان پروژه‌های دهه مبارک فجر گرمسار و آرادان با بیان اینکه در طی ۴۰ سال گذشته، کشور ما تلاطم‌های بسیاری را دیده و پشت سر گذاشته است اظهار کرد: یکی از مهمترین علل فشار و تحریم‌های مختلف آمریکا و دست نشانده‌هایش علیه کشور ما اثرگذاری بالای انقلاب در کشورهای مختلف است.

وی تحقق آینده‌ای روشن برای کشور را مستلزم شناخت از ظرفیت‌های کشور دانست و خاطرنشان کرد: باید با شناسایی ظرفیت‌ها و استفاده از همه آنها به توسعه استان و کشور کنیم.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمات انقلاب با قبل از آن قابل مقایسه نیست ادامه داد: در سال‌های پیش از انقلاب کمتر از ۱۴ هزار پزشک در کشور داشت اما الان به برکت انقلاب این عدد به ۱۰ برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی از ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای برخوردارند افزود: چند نگاه را در چهل سالگی انقلاب باید اصلاح کنیم، اول اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی کشور که نیاز به یک نگاه انقلاب تمام عیار است.

کاتب با بیان اینکه بزرگترین بحران کشور ما هزینه‌های بالای جاری کشور است تصریح کرد: باید تا جایی که ممکن است از حجم این هزینه‌ها کاسته شود.

وی با بیان اینکه همه باید فقط به منافع ملی فکر کنیم. افزود: ما زمانی می‌توانیم در مقابل آمریکا بایستیم که بتوانیم به خاطر منافع ملی از خودمان بگذریم.

این نماینده مردم با اشاره به ضرورت شفافیت سازی در بخش‌های مختلف گفت: ایجاد شفافیت در عملکرد مسئولان برای مردم بسیار حائز اهمیت است و همین می‌تواند اعتماد عمومی را در کشور ارتقا دهد.

وی از دولت الکترونیک به عنوان طرحی در راستای شفافیت بیشتر نام برد و خاطرنشان کرد: استان سمنان در سال ۹۸ می‌تواند پایلوت دولت الکترونیک باشد، لذا باید همه مسؤولان همت کنیم تا این مهم محقق گردد.

کاتب با اذعان به اینکه با وحدت و انسجام می‌توانیم انقلابمان را به پیش ببریم ادامه داد: انقلاب ما در سال ۵۷ با اتکا به وحدت کلمه و تبعیت از امام به پیروزی رسید امروز نیز راهی جز همدلی و وحدت پیش روی مسؤولان وجود ندارد.

این نماینده مردم، نقد منصفانه و وجود فضای آزاد برای نقد را لازمه رشد کشور دانست و اظهار کرد: امروز باید در ساختار سیاسی به ایجاد فرهنگ نقد منصفانه کمک کنیم. ضمن اینکه باید یکدیگر را تحمل کنیم و اگر نقد می‌کنیم، نقدمان منصفانه و اگر رقابت می‌کنیم رقابتمان نیز جوانمردانه باشد.

وی همچنین با اشاره به توانمندی‌های استاندار جدید این استان گفت: خوشبختانه استاندار سمنان از نیروهای دلسوز و سخت کوش اجرایی در کشور است و می‌تواند منشأ خدمات زیادی در استان شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.