چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / قدرت نظامی در ایران نبود آمریکا و اسرائیل برای حمله لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند

اسلامیان:

قدرت نظامی در ایران نبود آمریکا و اسرائیل برای حمله لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر ایران اسلامی چنین قدرت نظامی در جهان نداشت قطعاً آمریکا و اسرائیل برای حمله به کشور لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند.

پرچم ایران

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله علیرضا اسلامیان، امروز ۱۷ بهمن ماه در یادواره شهدای بسیج کارگری استان که با حضور جمعی از مسئولین و خانواده‌های شهدا در شرکت ورق خودرو استان برگزار شد، با تبریک ایام دهه فجر و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در این سال‌ها پیشرفت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف صنعت، پزشکی و دیگر علوم داشته است.

وی تولید تسلیحات نظامی در کشور را از دستاوردهای مهم انقلاب برشمرد و افزود: اگر ایران اسلامی چنین قدرت نظامی در جهان نداشت قطعاً آمریکا و اسرائیل برای حمله به کشور لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیاتی از قرآن کریم و با بیان اینکه خداوند با قرار دادن سکینه و آرامش در دل‌های مؤمنین موجب افزایش ایمان آن‌ها می‌شود، گفت: پیامبر اکرم (ص) در مورد حضرت فاطمه (س) فرموده‌اند که خداوند تمام وجود و جوارح ایشان را از ایمان پر کرده بود.

آیت الله اسلامیان خاطرنشان کرد: اگر ایمان در خدمت تعهد و تخصص قرار گیرد نتیجه آن همین پیشرفت‌هایی است که در این چهل سال انقلاب در کشور و استان شاهد آن هستیم.

وی لازمه پیروی از حضرت فاطمه زهرا (س) و شهدا را تقویت ایمان خواند و تصریح کرد: اگر ایمان در خدمت به تخصص قرار گیرد ما را به جایی می‌رساند که دشمنان جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.