صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / شیعی: من هم می‌توانم بگویم فرگوسن را می‌آوریم!
شیعی: من هم می‌توانم بگویم فرگوسن را می‌آوریم!

تنها پاداش بازی‌های دوستانه پرداخت شده است

شیعی: من هم می‌توانم بگویم فرگوسن را می‌آوریم!

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید که این فدراسیون توانایی پرداخت حقوق مربیان بزرگ را دارد.

محمود شیعی

به گزارش کسب و کار نیوز، پیکان در هفته شانزدهم لیگ هجدهم مقابل استقلال با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب شد. محمود شیعی، مدیرعامل پیکان پس از این بازی اظهار کرد: شما خودتان دیدید که بازی چطور بود. از نظر مالی، تیم دارا با تیم ندار بازی داشت. به استقلال تبریک می‌گویم. بازیکنان ما باید تمرکز بیشتری می‌کردند و من فکر می‌کنم با عملکردی که پیکان داشته باید استراتژی‌مان را در تیم‌داری حرفه‌ای مرور کنیم و استراتژی جدیدی بنویسیم.

او افزود: ما باید تعیین تکلیف کنیم که می‌خواهیم در فوتبال حرفه‌ای سرمایه گذاری کنیم یا نه و فعالیتمان تنها صرف حضور نباشد. باید تیمی بسازیم که در شأن پیکان باشد. در مورد آقای فرکی نمی‌توان قضاوت کرد. او در بازی اول مقابل استقلال قرار گرفت که مدعی کسب قهرمانی است.

مدیرعامل پیکان در ادامه درباره شرایط یکسان سایپا و پیکان در تیم‌داری توضیح داد: پول به ما تزریق می‌شود اما مقابل تیم‌هایی که بسیار هنگفت هزینه می‌کنند، عدد ما عددی نیست وگرنه ما در پرداختی‌ها هیچ مشکلی نداریم.

شیعی درباره وضعیت هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال بیان کرد: هیأت رئیسه خیلی وقت است که تشکیل جلسه نداده است. قرار است پس از تشکیل جلسه درباره مجمع و حتی جانشین کی‌روش بشود اما هنوز دستور جلسه به ما داده نشده است. خود تاج معتقد است که برای انتخاب سرمربی دیر نشده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا مرسوم است برای انتخاب سرمربی تیم‌ملی در سایت فدراسیون فوتبال نظرسنجی برگزار شود، گفت: بعید میدانم که نظرسنجی بگذارند چون باید بحث‌های فنی صورت گیرد. من در جریان نظرسنجی‌ای که فدراسیون انجام داده نیستم.

مدیرعامل پیکان درباره مطرح شدن نام مورینیو، زیدان و کلینزمن به عنوان سرمربی آینده تیم‌ملی از سوی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش اظهار کرد: مگر نام این افراد مطرح شده است؟ اگر به آقای مازیار ناظمی باشد، من هم می‌توانم بگویم فرگوسن را می‌آوریم. این مسائل در کمیته فنی بررسی می‌شود و به جز هیأت رئیسه فدراسیون هیچ کس دیگری تصمیم‌گیرنده نیست.

شیعی در واکنش به صحبت‌های علی دایی که گفته بود ناظمی نباید در فوتبال دخالت کند گفت: من حرف او را تأیید می‌کنم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا این فدراسیون توانایی پرداخت حقوق مربیان بزرگ را دارد، توضیح داد: مگر تاحال نداشته است؟ درباره مطالبات کی‌روش هم تاج در حال رایزنی است تا با وصول طلب‌هایی که داریم، مطالبات کی‌روش را بدهد.

او درباره صحبت‌های بازیکنان تیم‌ملی برای پرداخت پاداش‌هایشان بیان کرد: کجا جنجال درست شد؟ آن‌ها پاداش بازی‌های دوستانه را گرفتند و بازی‌های رسمی را هم مطمئن باشند می‌گیرند.

شیعی در پاسخ به این سوال که آیا می‌داند وزارت ورزش و جوانان چه میزان پرداختی‌ای به فدراسیون فوتبال داشته، گفت: من اطلاعی ندارم ولی ۱۰ میلیارد تومان در دو مرحله آخر برای پرداخت پاداش‌ها به فدراسیون داده شد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره زمان برگزای مجمع و تعیین و تکلیف بازنشستگان این فدراسیون گفت: باید در اولین جلسه هیأت رئیسه که قرار است تاریخ مجمع را مشخص کنند، در مجمع تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.