صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / دانشگاه‌ها به ارتقاء رشد کیفی توجه جدی داشته باشند
دانشگاه‌ها به ارتقاء رشد کیفی توجه جدی داشته باشند

رئیس دانشگاه فرهنگیان کردستان:

دانشگاه‌ها به ارتقاء رشد کیفی توجه جدی داشته باشند

رئیس دانشگاه فرهنگیان کردستان، گفت: انقلاب ما دستاوردهای وزینی داشته و همه ما به آن افتخار می‌کنیم، اما این باعث نمی‌شود که چشم را بر کاستی ها ببندیم و برای رفع کمبودها تلاش نکنیم، از دانشگاه انتظار می‌رود در کنار رشد کمی به ارتقا کیفیت توجه جدی داشته باشد.

دانشگاه فردوسی مشهد در آستانه روز دانشجو

به گزارش کسب و کار نیوز، یحیی معروفی در جشن بزرگ دانشگاهیان استان به مناسبت چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مقطع چهل سالگی یک نقطه عطف در زندگی انسان و اغلب پدیده‌های اجتماعی از جمله انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و نشانه بلوغ، کمال و صلابت است.

وی تصریح کرد: این بلوغ و کمال در آموزش عالی کشور نمود بیشتری دارد و نگاهی به تعداد دانشگاه‌ها، جمعیت دانشجویی، دانش آموختگان، مدارج علمی و سیاست‌های گسترش عدالت آموزشی و برابری فرصت نشان از تحولات شگرفی در این حوزه است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کردستان، گفت: وارد شدن در بلوغ و پختگی الزاماتی دارد و آن مستلزم نگاه به دور از احساسات، عالمانه و دقیق و آسیب شناسی مسیر طی شده و نقد منصفانه گذشته برای پیمودن با صلابت راه آینده است.

معروفی بیان کرد: انقلاب ما دستاوردهای وزینی داشته و همه ما به آن افتخار می‌کنیم، اما این باعث نمی‌شود که چشم را بر کاستی‌ها ببندیم و برای رفع کمبودها تلاش نکنیم، از دانشگاه انتظار می‌رود در کنار رشد کمی به ارتقا کیفیت توجه جدی داشته باشد و رسالت‌ها و انتظاراتی که از آن هست را بر آورده سازد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کردستان، افزود: چهل سالگی انقلاب اسلامی با یک رویداد مهم دیگری در دانشگاه فرهنگیان مصادف شده و بر حلاوت و طراوت آن افزوده است.

وی عنوان کرد: امسال یکصدمین سال تأسیس تربیت معلم در کشور و هفتاد و سومین سال تربیت معلم در استان کردستان است، و برای اینکه بتوانیم دستاوردهای چهل سال بعد از انقلاب را به شکل مستند با قبل از آن مقایسه کنیم بیش از ۵ ماه اقدامات وسیعی را برای مستند سازی تاریخ جامع تربیت معلم استان کردستان شروع کرده ایم.

در پایان مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان به تشریح بخشی از فعالیت و دستاوردها دانشگاه فرهنگیان استان کردستان در ۴۰ ساله بعد از انقلاب از نگاه آمار و ارقام پرداخت.

در این مراسم باشکوه برنامه‌های اجرای گروه کرال، نمایشنامه خوانی، افتتاح نمایشگاه دستاوردها و تجلیل از خانواده معزم شهدا و غبار روبی از مزار شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.