صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / حمله حشد شعبی به پایگاه‌های داعش در سوریه/ هلاکت ۱۱ داعشی در استان صلاح‌الدین عراق

حمله حشد شعبی به پایگاه‌های داعش در سوریه/ هلاکت ۱۱ داعشی در استان صلاح‌الدین عراق

یک مسئول عراقی از کشته شدن ۱۱ تن از اعضای گروه تروریستی داعش در جریان یک عملیات امنیتی در استان صلاح‌الدین در شمال شرقی عراق خبر داد.نیروهای حشد شعبی نیز پایگاه‌های داعش را با شلیک ۵۰ فروند موشک به منطقه الباغوز در شرق سوریه هدف قرار دادند.

یحیی رسول

به گزارش کسب و کار نیوز، حشد شعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد، این بمباران پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر تصمیم داعش برای نفوذ به مرزها صورت گرفت.

در این بیانیه آمده است که حمله به پایگاه‌های گروه تروریستی داعش موجب وقوع خسارت‌هایی در صفوف تروریست‌ها شد.

از سوی دیگر سرهنگ یحیی رسول، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد، با نظارت فرماندهی عملیات صلاح الدین نیروهای اداره پلیس این استان در این عملیات با همکاری جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به رهبری واشنگتن مخفیگاه عناصر گروه تروریستی داعش که تونلی در زیر زمین بود را بمباران کردند.

بنا بر گزارش النشره، یحیی رسول در ادامه تصریح کرد: این بمباران منجر به کشته شدن هشت تن از اعضای داعش و تعقیب اعضای باقیمانده این گروه تروریستی توسط نیروهای پلیس استان صلاح‌الدین شد که تعداد آنها سه تن بود. نیروهای پلیس موفق شدند این سه تروریست را نیز به هلاکت برسانند که در نتیجه آن تعداد کشته شدگان به ۱۱ تروریست رسید.

وی همچنین خاطرنشان کرد: داخل مخفیگاه این گروه تروریستی داعش شماری سلاح‌های سبک، چند دستگاه گوشی تلفن همراه، مواد غذایی و مولد برق کشف و ضبط شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.