صفحه اصلی / سرخط خبرها / توضیحات لاریجانی درباره اصلاح ساختار بودجه‌ای کشور در ۴ ماه اول سال ۹۸
توضیحات لاریجانی درباره اصلاح ساختار بودجه‌ای کشور در ۴ ماه اول سال ۹۸

متناسب با شرایط کشور و به نفع مردم صورت می گیرد

توضیحات لاریجانی درباره اصلاح ساختار بودجه‌ای کشور در ۴ ماه اول سال ۹۸

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در چهار ماه نخست سال آینده اصلاح ساختار بودجه‌ای کشور متناسب با شرایط کشور و به نفع مردم و ساماندهی بودجه عمرانی کشور لحاظ می‌شود.

علی لاریجانی صبح امروز در پاویون استانداری مرکزی در جمع خبرنگاران در خصوص اصلاح ساختار کشور که دیروز خبر آن به نقل از وی اعلام شده بود، اظهار کرد: باید در ساختار بودجه‌ریزی کشور تغییراتی مانند اینکه حجم دولت براساس سیاست‌های کلی، کوچک و چابک شود یا بهره‌وری کار در بخش‌ها باید بالا رود، بودجه‌ریزی براساس عملکرد باشد یا اینکه بودجه باید به فعال‌تر کردن پروژه‌های عمرانی کشور را با کمک مردم اجرایی کرد‌، به وجود آید.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو،  وی تصریح کرد: مباحث مربوط به بودجه ۹۸ پیش از سال مطرح شده بود که با دستور مقام معظم رهبری به سران سه قوه مقرر شد، متناسب با شرایط کنونی کشور لحاظ شود که بدین منظور نیاز است در ساختار بودجه کشور تغییراتی ایجاد شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید حجم دولت بر اساس سیاست های کلی، کوچک شده و سطح بهره‌وری کار نیز در بخش‌های مختلف افزایش یابد.

لاریجانی تصریح کرد: بودجه‌ریزی باید بر اساس عملکرد و فعالیت‌های عمرانی کشور و با مساعدت مردم فعال‌تر شود که در بودجه ۹۸ امکان تحقق آن نبود.

وی اضافه کرد: بر این اساس مقرر شد در چهار ماه نخست سال آینده اصلاح ساختار بودجه‌ای کشور متناسب با شرایط کشور و به نفع مردم و بودجه عمرانی کشور لحاظ شود.

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.