صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / تبریزی: ترافیک در خط حمله؟ مهم موفقیت استقلال است
تبریزی: ترافیک در خط حمله؟ مهم موفقیت استقلال است

تبریزی: ترافیک در خط حمله؟ مهم موفقیت استقلال است

بازیکن استقلال می‌گوید مهم نیست که چه مهاجمی برای استقلال بازی می‌کند چون همه برای موفقیت استقلال تلاش می‌کنند.

تیم فوتبال استقلال - داریوش شجاعیان

به گزارش کسب و کار نیوز، استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر موفق شد با چهار گل از سد پیکان عبور کند. مرتضی تبریزی، مهاجم استقلال که در این دیدار گل نخست آبی‌پوشان را به ثمر رساند، پس از بازی اظهار کرد: من تلاشم را می‌کنم و خوشحالم که امروز توانستم گلزنی کنم و به استقلال کمک کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا استقلال شانس قهرمانی است گفت: ۱۰۰ درصد به قهرمانی فکر می‌کنیم. استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان و هواداران بزرگی دارد و هدفمان قهرمانی در لیگ برتر است. ما تلاشمان را می‌کنیم که استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.

بازیکن استقلال درباره ترافیکی که در خط حمله این تیم وجود دارد، توضیح داد: به هر حال مهاجمان خوبی داریم و من هم تمام تلاشم را می‌کنم. فرقی ندارد که چه کسی بازی می‌کند و گل می‌زند. مهم موفقیت استقلال است و ما همه تلاشمان را می‌کنیم. ما یک تیم هستیم و همه برای استقلال تلاش می‌کنیم.

تبریزی درباره فشار زیادی که رویش بود و این که آیا با گل‌زنی در بازی امروز از زیر فشار خارج شده است، اظهار کرد: من خیلی زیر فشار بودم اما این فشار بیشتر از طرف رسانه‌ها بود و من خیلی جاها می‌خواندم که به من بازیکن میلیاردی می‌گویند در حالی که خیلی از بازیکنان اینطوری است. دستمزد من در استقلال از ذوب‌آهن هم کمتر است. هواداران از من در این مدت حمایت کردند و یکی از صحنه‌های خوبی که دیدم، حمایت تمام هواداران پس از بازی با سپیدرود از من بود. واقعاً آن روز حس خوبی داشتم. از این به بعد تمام تلاشم را می‌کنم و مهم موفقیت استقلال است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.