صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / افتخاری: جاده‌های تمام پیست‌های اسکی کشور خطرناک هستند!
افتخاری: جاده‌های تمام پیست‌های اسکی کشور خطرناک هستند!

واکنش رئیس فدراسیون اسکی به باز شدن جاده شمشک به پیست دیزین

افتخاری: جاده‌های تمام پیست‌های اسکی کشور خطرناک هستند!

رئیس فدراسیون اسکی در مورد بازگشایی مسیر خطرناک شمشک به دیزین می‌گوید جاده‌های تمام پیست‌های اسکی کشور خطرناک هستند اما ما متولی جاده‌های پیست‌های اسکی نیستیم و راهدارای در این مورد تصمیم می‌گیرد.

عبدی افتخاری

سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی در گفت و گو با ایسنا در مورد بازگشایی پیست اسکی دیزین با وجود مخالفت‌های راهداری و دادستانی بیان کرد: در این باره باید از دادستانی و راهداری بپرسید ما دلمان می‌خواهد تمام مسیرهای اسکی کشور باز باشد تا همه از آن‌ها استفاده کنند، مگر جایی که خطر داشته باشد که متولی آن راهداری و عوامل راهداری کشور هستند. یعنی فدراسیون مسئولیتی در قبال باز یا بسته شدن راه‌ها ندارد. فدراسیون متولی اسکی و پیست‌های کشور است. هنوز مستندی در مورد باز یا بسته بودن جاده به ما ابلاغ نشده.

او در پاسخ به این سوال که شما به عنوان فدراسیون با توجه به کشته شدن یک گارگر در جاده‌ی این پیست آیا مخالف این بازگشایی نیستید؟ گفت: بخش عمده‌ای از جاده‌های کشور ما خطرناک هستند، جاده چالوس، قائم شهر و تمام جاده‌های پیست‌های اسکی که در کشور داریم خطرناک هستند اما مقررات ایمنی را باید رعایت کنیم و در زمانی که احتمال بهمن و لغزندگی وجود دارد نباید ترددی داشته باشیم. اما تصمیم گیر در مورد جاده‌های کشور وزارت راه و ترابری است که تصمیم می‌گیرد جاده‌ای باز یا بسته باشد. فدراسیون متولی جاده‌های اسکی نیست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.