صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / افتتاح دفتر همکاری‌های پژوهشکده گیاهان دارویی و گروه فرآوری مواد فلزی جهاد دانشگاهی

با حضور معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفت

افتتاح دفتر همکاری‌های پژوهشکده گیاهان دارویی و گروه فرآوری مواد فلزی جهاد دانشگاهی

دفتر همکاری‌های بین واحدی پژوهشکده گیاهان دارویی و گروه فرآوری مواد فلزی جهاددانشگاهی در اسفراین افتتاح شد.

تفاهم‌نامه

به گزارش کسب و کار نیوز، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، دفتر همکاری‌های بین واحدی پژوهشکده گیاهان دارویی و گروه فرآوری مواد فلزی سازمان جهاد دانشگاهی تهران در شهرستان اسفراین با حضور معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی افتتاح شد.

دکتر رضا شاهین فر، رئیس جهاد دانشگاهی استان در این خصوص گفت: این طرح‌ها پیرو تفاهم نامه فرمانداری اسفراین و جهاد دانشگاهی آغاز به کار کرد.

وی افزود: همکاری‌های مشترک در زمینه‌های علمی، پژوهشی، آموزشی، تحقیق و توسعه و استفاده از توانمندی‌ها بر اساس نیازهای مورد توافق در تولید و دانش بنیان شدن کالاهای صنعتی مهم و حساس اقتصادی از جمله اهداف در این زمینه است.

وی ادامه داد: همچنین دفتر پژوهشکده گیاهان دارویی با هدف ایجاد زنجیره ارزش گیاهان دارویی در خراسان شمالی با بهره‌گیری از ظرفیت گیاهی استان با اتکا به دانش و تکنولوژی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی ایجاد شده است.

شاهین فر با اشاره به ظرفیت خراسان شمالی در زمینه برخورداری از گونه‌های گیاهان دارویی و همچنین پتانسیل صنعتی اسفراین در بخش دولتی و خصوصی و وجود صنایع بزرگ در این شهرستان، افتتاح این طرح را گامی جهت توسعه و شکوفایی در این حوزه‌ها در استان ذکر کرد.

آئین افتتاح دفتر همکاری بین واحدی پژوهشکده گیاهان دارویی و گروه فرآوری مواد فلزی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با حضور حیاتی، معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی و قوامی نماینده اسفراین برگزار شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.