صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / سلطانی‌فر: کرمانشاه یکی از قطب‌های کشتی ایران است
سلطانی‌فر: کرمانشاه یکی از قطب‌های کشتی ایران است

در حاشیه مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی در کرمانشاه؛

سلطانی‌فر: کرمانشاه یکی از قطب‌های کشتی ایران است

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی در کرمانشاه گفت: رویکردمان برای میزبانی کرمانشاه از مسابقات مختلف ورزشی مثبت است.

مسعود سلطانی فر - وزیر ورزش

به گزارش کسب و کار نیوز، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی در خصوص میزبانی و سطح کیفی این مسابقات گفت: کرمانشاه یکی از قطب‌های کشتی ایران است و عاشقان کشتی در این استان زیاد هستند و به خاطر همین عشقی که مردم دارند و تلاشی که مسئولان استان, آقای استاندار، مسئولان فدراسیون و نمایندگان استان دارند امیدوارم بتوانیم رویدادهای بین‌المللی کشتی را در کرمانشاه برگزار کنیم.

وی افزود: سیاست کلی ما این است که رویدادهای مختلف بین‌المللی را در استان‌های کشور برگزار کنیم تا هم باعث رشد و ارتقای آن ورزش در استان و هم موجب شور و شعف و نشاط مردم آن استان شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: استان کرمانشاه در چند رویداد بین‌المللی دیگر از جمله جام جهانی کشتی نیز انصافاً میزبانی خوبی داشت و برای این مسابقات هم با تلاش‌های استاندار محترم که زیرساخت‌ها را آماده کردند میزبانی بسیار خوبی را شاهد هستیم.

سلطانی‌فر همچنین در خصوص کیفیت این مسابقات گفت: در چندین کشتی که مشاهده کردم کیفیت مسابقات بسیار خوب بود و کشورهایی مانند آذربایجان، ترکیه و قرقیزستان با قهرمانان جهان و آسیا در این مسابقات حضور پیدا کرده‌اند و به همین خاطر سطح کیفی مسابقات بسیار خوب است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: برگزاری این مسابقات آزمون بسیار خوبی برای نفرات ما در اوزان مختلف است تا بتوانیم با این ارزیابی‌هایی که انجام می‌دهیم و هم چنین رویدادهایی که خارج از کشور داریم برای مسابقات آسیایی آینده و هم مسابقات جهانی که در قزاقستان برگزار می‌شود آماده شویم و همچنین بتوانیم یک تیم خوب را داشته باشیم تا هم سهمیه کامل المپیک را بگیریم و هم مدال‌های بیشتری در این رویداد کسب کنیم.

وی در پایان همچنین در خصوص رویکرد وزارت ورزش برای میزبانی کرمانشاه از مسابقات مختلف ورزشی گفت: یکی از پروژه‌های بزرگی که در کرمانشاه داریم و در حال اتمام است سالن بزرگ شش هزار نفری است که باید تلاش کنیم در نیمه سال ۹۸ آماده شود و به بهره‌برداری برسد. ان‌شا‌ءالله استاندار با همین همتی که دارند موضوع را پیگیری کنند و ما هم منابع مختلف آن را تأمین کردیم و تأمین می‌کنیم تا با بهره برداری از سالن شش هزار نفری هر چقدر استان کشش میزبانی داشته باشد بتوانیم رویدادهای ورزشی را به میزبانی کرمانشاه برگزار کنیم در این خصوص رویکردمان مثبت است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.