صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / Sinemia’s استارتاپی برای حاکمیت دنیای سینما
Sinemia’s استارتاپی برای حاکمیت دنیای سینما

Sinemia’s استارتاپی برای حاکمیت دنیای سینما

این روزها که در حواشی فیلم های جشنواره فجر هستیم به بررسی استارتاپ Sinemia’s خواهیم پرداخت .

به گزارش کسب و کار نبوز به نقل از ایران استارت آپ، سینمای آمریکا با پشتوانه هالییود برجسته ترین و مهمترین اثرات سینمایی سال دنیا را در اختیار خود دارد و این فیلمها به فراخور زمانی خود نه تنها در کشور آمریکا بلکه در بریتانیا و سایر کشورهای اروپایی و آسیایی اکران می شوند . استارتاپ هایی زیادی در این سالها برای مدیریت گیشه های سینمایی فعالیت خود را آغاز کرده اند که در ایران سینما تیکت یکی از معروفترین آنها می باشد و در آمریکا بخش عمده بازار در اختیار شرکت moviepass می باشد . مووی پس با در اختیار داشتن انواع متدهای کارت های سینمایی و اپلیکیشن های موبایل یکی از مالکین عمده فروش گیشه های آمریکا می باشد . در حال حاضر این بازار در بریتانیا به صورت ویژه ای در اختیار استارتاپ سینمایی Sinemia و در اروپا این بازار در اختیار Cinema Pathe می باشد.

Sinemia همانند رقیب آمریکایی خود تمامی خدمات کارتی و اعتباری را همکاری ویزا و مستر کارت و در کنار آن اپلیکشن ها موبایل به صورت کامل ارائه می دهد .از طرفی تمامی خدمات ویژه ای سینمایی در این مجموعه در کنار بهترین تخفیفهای ممکن بر پایه حق عضویت نیز وجود دارد . برای مثالی پلنی تحت عنوان عضویت ۸ دلار ماهانه وجود دارد که امکان تماشای سه فیلم در حالت عادی را برای کاربر فراهم می کند .این استارتاپ در حال حاضر با همکاری شرکت مادر خود Sinemia Enterprise قصد بازگشایی سرویسهای تئاتر را نیز دارد . همزمان با اعلام تعرفه های تخفیفی و خانوادگی جدید این مجموعه آغاز رقابت بزرگتری میان آنها و شرکت Moviepass در سال ۲۰۱۹ به وقوع خواهد پیوست .

همچنین مطالعه کنید:

بیش از ۷۰ درصد مبادلات بورس انرژی در حوزه صادرات است

به گزارش کسب و کار نیوز، علی نقوی در نشست «ظرفیت گواهی‌های کاهش انتشار آلایندگی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.