صفحه اصلی / استان ها / ایلام / ۲میلیون خانوار روستایی و عشایری در انتظار پوشش بیمه هستند
۲میلیون خانوار روستایی و عشایری در انتظار پوشش بیمه هستند

واعظ مهدوی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

۲میلیون خانوار روستایی و عشایری در انتظار پوشش بیمه هستند

ابلام - مدیرعامل عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: بیش از 2 میلیون خانوار روستایی و عشایری کشور در انتطار پوشش بیمه این صندوق قرار دارند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر سه شنبه در حاشیه افتتاح سامانه تصمیم (مرکز مراقبت از خانواده) در ایلام افزود: برای رفع مشکل بیمه این افراد به فرمانداری ها و بخشداری ها ابلاغ شده تا نسبت به پوشش این افراد اقدام لازم انجام شود.
به گزارش کسب و کار نیوز، وی به طرح خیرین بیمه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه دو سوم حق بیمه روستاییان و عشایر توسط این صندوق تامین و مابقی باید توسط فرد پرداخت شود در این زمینه خیرین با تقبل یک سوم حق باقیمانده می توانند در این زمینه مشارکت کنند.
به گفته معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل عامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر کشور ، تاکنون ۲ میلیون خانوار روستایی و عشایری زیر پوشش این بیمه قرار گرفته اند.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان ایلام نیز در حاشیه این افتتاحیه گفت: از تمامی افراد نوع دوست و خیرین محترم دعوت می شود که با پرداخت سالانه مبلغ ناچیز حق بیمه به کمک افراد کم بضاعت مشمول این طرح بشتابند.
روح الله سرواندام با اشاره به اینکه عیدی مستمری بگیران بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همزمان با ایام الله دهه فجر پرداخت گردیده است، یادآور شد: بسته حمایتی که دولت برای جامعه هدف در نظر گرفته بود به تمامی مستمری بگیران این صندوق در استان پرداخت شده است.انتهای پیام/

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.