صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / گچساران میزبان سه روزه دانش آموزان پسر عشایر جنوب کشور

گچساران میزبان سه روزه دانش آموزان پسر عشایر جنوب کشور

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: جشن تکلیف ۴۵۰ دانش‌آموزان پسر عشایر مناطق جنوب کشور به مدت ۳ روز در روستای سرآبننیز گچساران برگزار خواهد شد.

دانش‌آموز عشایر

به گزارش کسب و کار نیوز، هادی زارع پور د ر نشست هماهنگی برگزاری جشن تکلیف پسران عشایر جنوب کشور در گچساران ادامه داد: جشن تکلیف ۴۵۰ دانش‌آموزان پسرعشایر مناطق جنوب کشور به مدت ۳ روز در روستای سرآبننیز گچساران برگزار خواهد شد.

هادی زارع پور اضافه کرد: جشن تکلیف دانش آموزان در قالب دوره آموزشی که در این مدت ۲ روز به آموزش‌های لازم و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای دانش آموزان و یک روز مراسم جشن تکلیف در مصلی گچساران برگزار می‌شود.

وی گفت: در این جشن دانش آموز پسر مکلف از ۹ استان مناطق جنوب کشوراعم از خوزستان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کرمان، اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان شرکت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: این برنامه با همکاری ستاد اقامه نماز کشور، اداره قرآن و عترت وزارت و آموزش و پرورش عشایر کشور برگزار می‌شود.

زارع پور عنوان کرد: سخنران مراسم تکلیف پسران مناطق عشایر جنوب کشور حجت الاسلام قرائتی حواهد بود.

وی افزود: هزینه برگزاری این مراسم بیش از چهار میلیارد و ۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد خاطر نشان کرد: بیش از سه هزار و ۶۰۰ دانش آموز عشایری در مقاطع مختلف تحصیلی در بیش از ۳۴۰ مدرسه عشایری استان تحصیل می‌کنند.
فرماندار شهرستان گچساران، علی خوان پایه در این نشست گفت: کشور و انقلاب در این چهل سال آزمون‌های سختی را پشت سر نهاده ودوران پختگی خود را طی می‌کند.

وی بیان کرد: اکنون زمان مناسبی است که داشته‌ها و دستاوردهای نظام را به بهترین نحو تبیین و به مردم ارائه کنیم.

تصریح کرد: جشن تکلیف دانش آموزان در قالب دوره آموزشی از ۲۴ بهمن به مدت سه روز در راستای اهداف نظام تعلیم و تربیت، اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری و توسعه و تعمیق فرهنگ اقامه نماز برگزار می‌شود.

خوان پایه عنوان کرد: این جشن یک جشن ملی و اسلامی است.

وی گفت: ادارت شهرستان گچساران با توجه به اینکه این جشن منافع عمومی را در بردارد از منابع عمومی برای باشکوه‌تر برگزار شدن آن همکاری لازم را با متولیان امر انجام دهند.

فرماندار گچساران خاطر نشان کرد: جشن تکلیف دانش آموزان عشایری جنوب کشور در منطقه سرابننیز این شهرستان برگزار خواهد.

خوان پایه بیان کرد: مصوباتی که در جلسات با حضور مسئولین و یا نمایندگان و کارشناسان ادارات برگزار می‌شود لازم الاجراء بوده و باید در زمان مشخص شده اجرایی گردند.

وی افزود: هدف همه ما پیشرفت و توسعه شهرستان است که باید با تعامل و همکاری همه جانبه در راه رسیدن به این هدف مشترک تلاش کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.