سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان استعفا کرد
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان استعفا کرد

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان استعفا کرد

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: دوری از فعالیت‌های حوزوی و تحصیلی موجب استعفای من شده است و نمی‌توانم درخواست آنهایی که به من لطف داشتند و درخواست ماندن کردند را اجابت کنم.

نمایندگی رهبری

حجت السلام حسین جوادی ، با تأیید خبر استعفای خود از مسئولیت نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اظهار کرد: بنده فروردین ماه یک استعفا به آقای محمدیان در نهاد رهبری کشور ارائه کردم. در آن در خصوص ۲۰ سال فعالیت خود در زمینه امامت، کلام، شیعه و سنی و وهابیت انجام داده‌ام و از ایشان خواستم به فعالیت‌های حوزوی خود باز گردم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،وی افزود: در استعفای خود به این موضوع اشاره کردم که فعالیت نهاد رهبری موجب کاهش فعالیت‌های حوزوی من شده است، اما رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها قبول نکردند. پس از حضور آقای رستمی مجدد نامه استعفای خود را ارسال کردم و مجدد درخواست موافقت با استعفا کردم. ایشان متوجه شد که اشتیاق به فعالیت حوزوی دارم.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: آقای رستمی پس از بررسی دوبار استعفای من و با استعفا موافقت کردندفعالیت علمی و حوزوی علت اصلی استعفای بنده بوده است.

جوادی خاطرنشان کرد: تشکل‌ها کانون‌ها و همه بزرگان شهر به من لطف داشتند و درخواست کردند که از استعفای خود عقب بنشینم، اما ضمن عذرخواهی نمی‌توانم درخواست آنها را اجابت کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدوی ابهری، دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.