صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / خجسته: انقلاب نسل جوان را حق طلب و مطالبه‌گر تربیت کرد
خجسته:  انقلاب نسل جوان را حق طلب و مطالبه‌گر تربیت کرد

خجسته: انقلاب نسل جوان را حق طلب و مطالبه‌گر تربیت کرد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: بزرگترین افتخار مسئولان در جمهوری اسلامی ایران این است که شاهد پیشرفت روستاهای استان همدان هستیم که این امکانات در قبل از انقلاب به ندرت احداث می‌شد و مورد بهره برداری قرار می‌گرفت.

امیر خجسته

به گزارش کسب و کار نیوز، منطقه همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی چهارشنبه ۱۷ بهمن در مراسم افتتاحیه سالن ورزشی شهدای شورین بخش مرکزی همدان، بیان کرد: امروز به فضل الهی در بخش مرکزی، شاهد افتتاح پروژه‌های بسیاری در نقاط مختلف استان همدان هستیم و این افتخار به هیچ عنوان با ۴۰ سال گذشته قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه در شهرستان همدان در دو دهه اخیر با احداث سالن‌های بسیار بزرگ ورزشی، حرف اول را در سطح کشور می‌زنیم، خاطرنشان کرد: شورین یکی از روستاهای خوب با مردم صمیمی است که ظرفیت و پتانسیل‌های فراوانی را در پیشرفت و توسعه دارد.

وی با اشاره به ادعای دشمنان انقلاب یادآور شد: دشمنان انقلاب مدعی بودند جشن‌های ۴۰ سالگی انقلاب را نمی‌بینند و اکنون پس از سراب‌شدن حرف‌هایشان می‌گویند که ۸۰ سالگی انقلاب را نخواهند دید و ادعای آنها کاملاً درست است چرا که با ریشه کن شدن و از بین رفتن پایه و اساس ظلم و ستم، هیچ نشانه‌ای از آنها تا ۸۰ سالگی انقلاب نخواهد ماند.

دیگر نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نیز با بیان اینکه فرهنگ انقلاب در نسل آینده، قدرتمندترین حزب خواهد شد و درخت تنومند انقلاب به هیچ وجه آسیب نخواهد دید، گفت: مردم ایران، صبور، مقاوم و حق طلب هستند و در مقابل زور سر اطاعت خم نمی‌کنند و دشمنان باید بدانند که ظلم در قلب این مردم نفوذ نخواهد کرد.

امیر خجسته با اشاره به خدمات و فواید انقلاب عنوان کرد: انقلاب در زیر سایه مقام معظم رهبری، نسل جوان را حق طلب و مطالبه‌گر تربیت کرده است و از دستاوردهای انقلاب می‌توان به امنیت مطلق کشور اشاره کرد.

فرماندار همدان نیز با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران، مدیون پیروزی انقلاب است.

حسین افشار افزود: طی یک سال گذشته ۱۶۱ پروژه در شهرستان همدان با اعتباری افزون بر ۱۷۵ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: سیاست جدیدی که در دستور کار قرار گرفته، این است که پروژه‌های مهمی که در مرکز شهر افتتاح می‌شد، اکنون به بهره برداری رسیده و افتتاح آن در مناطق روستایی بپردازیم. بهره برداری پروژه‌های مهم همت مردم این مناطق را می‌طلبد که نهایت همکاری را داشته باشند.

رئیس فدراسیون بازی‌های بومی و محلی استان همدان نیز با بیان اینکه قهرمان‌های ورزشی، سفیرهای فرهنگی هر استان هستند، اظهار کرد: بازی‌های بومی و محلی یکی از رشته‌های مهم ورزشی است که باید توجه فراوانی به این رشته شود.

غلامرضا جعفری با اشاره به اینکه فرهنگ ورزش کردن را باید از کودکی آموخت، افزود: درصدد هستیم با اجرای طرح و برنامه‌های آموزشی، مهارت‌های ورزشی را به کودکان بیاموزیم و علاقه به این رشته را در کودکان نهادینه کنیم. با توجه و اهمیت فراوان به این حوزه می‌توانیم قهرمان و پهلوانان جوانمردی را تربیت کنیم.

سالن ورزشی چند منظوره شهدای شورین با حضور نمایندگان استان همدان، فرماندار و سرپرست معاونت سیاسی استاندار افتتاح شد. احداث این سالن ورزشی با همت اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در سال ۸۹ در دستور کار قرار گرفت.

اعتباری که برای احداث این سالن به متراژ ۹۲۶ متر مربع اختصاص داده شده مبلغ ۸۵۰ میلیون تومان است. این سالن ورزشی چند منظوره شامل رختکن، سرویس بهداشتی و اتاق مدیریت است و اعتبار مصوب سال ۹۷ این مرکز را ۲ میلیارد تومان تخمین زده‌اند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.