صفحه اصلی / سرخط خبرها / افزایش دمای کشور طی دو روز آینده
افزایش دمای کشور طی دو روز آینده

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی خبر داد

افزایش دمای کشور طی دو روز آینده

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به شمال غرب کشور، از افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور طی دو روز آینده خبر داد.

 

احد وظیفه بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی  اعلام کرد: امروز چهارشنبه (۱۷ بهمن) در اغلب مناطق کشور آسمان آفتابی و جوی آرام حاکم خواهد بود و این شرایط تا روز آینده (پنجشنبه ۸ بهمن) نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی از ورود سامانه بارشی جدید از اواخر وقت فردا از سمت شمال غرب خبر داد و گفت: این سامانه ابتدا مناطق شمال غرب را تحت تأثیر قرار می‌دهد و در روز جمعه (۱۹ بهمن) گستره آن استان‌های واقع در نوار غربی، سواحل غربی دریای خزر و همچنین دامنه‌های البرز غربی و مرکزی در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران را در بر خواهد گرفت.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی سه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور، وزش باد شدید رخ می‌دهد، گفت: در برخی مناطق این وزش باد سبب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

به گفته وظیفه، طی دو روز آینده روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود و امروز تنگه هرمز و دریای عمان و همچنین فردا و پس‌فردا (پنج‌شنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ بهمن) دریای عمان مواج خواهد بود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا آسمان تهران صاف و در بعداز ظهر همراه با افزایش ابر با بیشینه و کمینه دمای ۱۲ و دو درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین پیش‌بینی می‌شود که هوای تهران پس‌فردا (جمعه ۱۹ بهمن)، ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات با بارش پراکنده باران همراه باشد. در این روز حداکثر دمای تهران ۱۴ و حداقل دما چهار درجه سانتیگراد خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.