صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / آغاز خطابه سالانه ترامپ
آغاز خطابه سالانه ترامپ

آغاز خطابه سالانه ترامپ

رییس‌جمهوری آمریکا لحظاتی پیش سخنرانی مهم خود در کنگره این کشور موسوم به خطابه سالانه را آغاز کرد.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، دونالد ترامپ گفت: ما امشب یکدیگر را در یک ظرفیت نامحدود ملاقات می‌کنیم. کنگره‌ای جدید کار خود را آغاز کرده است و من اینجا ایستاده‌ام و آماده همکاری با شما هستم تا به توفیقاتی تاریخی برای همه آمریکایی‌ها دست یابیم.

او ادامه داد: میلیون‌ها شهروند آمریکایی اکنون در حال تماشای ما هستند که در اینجا جمع شده‌ایم و امیدشان این است که حکومت ما نه به عنوان دو حزب بلکه به عنوان یک ملت باشد.

ترامپ بیان کرد: دستور کاری که امروز تعریف می‌کنم، دستور کاری جمهوری‌خواه یا دموکرات نیست؛ بلکه دستور کار مردم آمریکا است. بسیاری از ما بر مبنای وعده‌های کلیدی مشترکی کمپین کرده‌ایم که از مشاغل آمریکایی، شکوه رسالت آمریکایی و قدرت غرور آمریکایی محافظت کنیم. در ژوئن وارد هفتادوپنجمین سالگرد رخدادی می‌شویم که ژنرال آیزنهاور آن را جنگ صلیبی خواند؛ آزادسازی متحدانه اروپا در جنگ جهانی دوم.

او در ادامه به توفیقات آمریکا در پیاده‌سازی‌های نرماندی اشاره و به سه تن از بازماندگان این دوره که در جریان سخنرانی حاضر بودند، ادای احترام کرد. ترامپ همچنین با اشاره به موفقیت‌های کشورش در عرصه فضانوردی از باز الدرین، فضانورد پیشین حاضر در جمع قدردانی کرد.

در حال تکمیل…

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.