صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / آغاز ثبت‌نام جذب ۱۰۰ عضو هیئت‌علمی در دانشگاه فرهنگیان
آغاز ثبت‌نام جذب ۱۰۰ عضو هیئت‌علمی در دانشگاه فرهنگیان

آغاز ثبت‌نام جذب ۱۰۰ عضو هیئت‌علمی در دانشگاه فرهنگیان

رئیس دانشگاه فرهنگیان از شروع ثبت‌نام در بیستمین فراخوان جذب هیئت‌علمی بهمن ۱۳۹۷ دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبرداد.

حسین خنیفر

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین خنیفر با اشاره به فراخوان جذب هیئت‌علمی بهمن ۱۳۹۷ دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: براساس اعلام وزارت علوم و برای جذب هیئت‌علمی موردنیاز، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند حداکثر تا پایان روز سه‌شنبه ۳۰ بهمن به سامانه جذب هیئت‌علمی وزارت علوم به نشانی اینترنتیhttp://mjazb.ir/مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: پس از انجام ثبت‌نام، فرآیند رسیدگی به پرونده‌های جذب از ۴ اسفند آغاز و تا ۳۱ تیر ۹۸ نتایج از سوی مرکز جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام می‌شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان افزود: مدت‌زمان لازم برای بررسی و غربالگری اولیه و ارسال پرونده به کارگروه علمی ۱۰ روز است و در ادامه نیز بررسی توانمندی‌های علمی ۲۵ روز و بررسی صلاحیت‌ها در دانشگاه‌ها ۳۱ روز به طول خواهد انجامید.

خنیفر گفت: ما در این فراخوان درخواست جذب بیش از ۱۰۰ ردیف برای جذب اعضای هیئت‌علمی داشته‌ایم و متقاضیان باید در بازه زمانی مشخص‌شده از سوی وزارت علوم، در فراخوان ثبت‌نام کنند.

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، شایان‌ذکر است، طبق اعلام مرکز جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، درگاه پرداخت آنلاین از روز چهارشنبه ۱۷ بهمن باز می‌شود، و متقاضیان از روز سه‌شنبه ۱۶ بهمن فقط می‌توانند ثبت‌نام اولیه و اطلاعات خود را تکمیل و اعلام نیازهای دانشگاه‌ها را مشاهده کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.