صفحه اصلی / سرخط خبرها / ‌خودتان را برای روزی که تحریم ها برداشته می شود، آماده کنید
‌خودتان را برای روزی که تحریم ها برداشته می شود، آماده کنید

‌نایب رئیس اتحادیه شیعیان آفریقا عنوان کرد:

‌خودتان را برای روزی که تحریم ها برداشته می شود، آماده کنید

‌نایب رئیس اتحادیه شیعیان آفریقا با بیان اینکه حزب‌الله نمونه ای تمام عیار ایران است، گفت: هر ملتی می خواهد استقلال واقعی خود را پیدا کند باید ایران را الگو قرار دهد و ایران الگوی جهان شده است‌.

عبدالله بلم

‌به گزارش کسب و کار نیوز، عبدالله بلم دوشنبه ۱۵ بهمن در نشست بصیرتی “من انقلابی ام” ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و وتبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: بورکینافاسو یکی از کشورهای آفریقای غربی و دارای ۲۰ میلیون جمعیت است که از این تعداد ۶۵ درصد مسلمان و مابقی مسیحی یا بت پرست هستند‌.

وی با بیان اینکه در کل قاره آفریقا ۲۵ میلیون شیعه زندگی می کنند، افزود: قبل از انقلاب اسلامی تعداد کل شیعیان آفریقا به ۲ هزار نفر هم نمی رسید، اما به برکت انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ و تفکر شیعه در سراسر جهان این تعداد به ۲۵ میلیون نفر رسیده است‌.

نایب رئیس اتحادیه شیعیان آفریقا استکبار ستیزی، عدالت خواهی، حفاظت از عزت و استقلال و ترویج انسانیت را از ویژگی های خانواده سپاه بر شمرد و آنها را بهترین خانواده جهان معرفی کرد‌.

وی با بیان اینکه سختی های خانواده سپاه بخاطر دین و انسانیت است، گفت: در آفریقا زنان به سختی کار می کنند و زندگی عادی ندارند و دختران در این کشور نمی‌توانند به مدرسه بروند و برای رشد خود درس بخواند‌.

بلم با بیان اینکه بورکینافاسو با داشتن معادن طلا از کشورهای فقیر آفریقا به شمار می آید، عنوان کرد: اروپا و آمریکا مریضی و بیماری را در مناطق آفریقایی رواج می دهند و بعد از اینکه  مردم درگیر بیماری شدند، منابع کشورها را غارت می کنند‌.

وی با بیان اینکه ایران در تمام عرصه‌ها مستقل از کشورهای استعمارگر است، تصریح کرد: مردم ایران با انتخابات، نماینده و رئیس جمهور خود را انتخاب می کنند اما نحوه زندگی و مصلحت بر کشورهای افریقایی تحمیل می شود‌.

بلم با بیان اینکه یمن،عراق، سوریه و لبنان به کمک ایران نیاز دارند، گفت: نماد کوچک و مطلق ایران، حزب الله لبنان است‌.

وی با بیان اینکه ایران امنیت دارد و در سراسر منطقه نیز آن را تولید می کند و سانتریفیوژ تولید امنیت است، افزود: غرب بیهوده از بمب هسته ای ایران می ترسد چراکه بمب اتمی ایران ۴۰ سال پیش منفجر شده و احیا کننده دین و انسانیت است‌.

نایب رئیس اتحادیه شیعیان آفریقا بیان کرد: باارزش‌ترین‌ها محافظ دارند، در ایران خانم‌های محجبه می‌گویند ما با ارزش هستیم و ارزش خود را به دنیا نشان می‌دهند‌.

بلم با بیان اینکه چادر، امنیت فرهنگی و غیر فرهنگی را به دنبال دارد و دشمنان می خواهند با برداشتن چادر هویت را از زن مسلمان بگیرند، اضافه کرد: غربی‌ها فرهنگ خود را از دست دادند و بی‌فرهنگ شدند و اکنون می‌خواهند بی‌فرهنگی خود را در دنیا گسترش دهند‌.

وی با بیان اینکه بانوان ایرانی در تمام عرصه‌ها حضور دارند، عنوان کرد: زنان ایران علاوه بر نگهداری از خانواده مدام در حال رشد و تعالی هستند‌.

بلم با بیان اینکه ارزش بانوان را در حکومت ۷۰۰ ساله آمریکا با ایران ۴۰ ساله قابل مقایسه نیست، ادامه داد: یکی از بزرگترین دانشگاه های مذهبی دنیا با ۱۳۰ ملیت و ۱۷ هزار دانشجو در ایران قرار دارد‌‌.

وی با بیان اینکه خدا به ایرانی ها تفکر و زمینه داد تا انقلاب کنند، گفت: من نمی‌گویم در ایران مشکلات وجود ندارد اما برخی هر مشکلی را بر گردن انقلاب اسلامی می‌اندازند‌.

بلم بیان کرد: خداوند رهبری دلسوز، مهربان و متدین به ایران داد که دیگر تنها رهبر ایران نیست بلکه رهبر جهان است و در کل دنیا رهبری مثل مقام معظم رهبری پیدا نمی‌شود که به فکر مردم، مملکت و مستضعفان باشند، باید پشت سر چنین شخصیتی ایستاد‌.

نایب رئیس اتحادیه شیعیان آفریقا با بیان اینکه هرملتی می خواهد استقلال واقعی خود را پیدا کند باید ایران را الگو قرار دهد گفت: مرز‌های ایران گسترش پیدا کرده و صدور انقلاب ایران، صدور جنگی نیست‌.

وی با اشاره به وضعیت بد زندگی در کشورهای آفریقایی گفت: دشمنان هر زمان جنگی برابر ایران برپا کردند نتیجه‌ای جز پیروزی ایران نداشت و ایران خود را اثبات کرده است‌.

بلم با بیان اینکه حقوق زن ایرانی و وحدت ایران در هیچ جای دنیا وجود ندارد، عنوان کرد: خودتان را برای روزی که تحریم ها برداشته می شود؛ آماده کنید، پرچم اسلام، دست شما ایرانی‌هاست و برخی می‌خواهند با گوشمالی، این پرچم را از شما بگیرند ولی ما می‌خواهیم با دوستی پیام این پرچم را در دنیا گسترش دهیم‌.

وی امنیت، استقلال سیاسی، حضور بدون قیدوشرط در تمام عرصه ها و وحدت بین اقوام و ادیان را از ویژگی‌های شاخص جمهوری اسلامی دانست و گفت: باید انقلاب را پاس بداریم اما عده‌ای داخل کشور این نعمت را نمی‌بینند‌.

انتهای پیام

 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.