چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / ۴۳ درصد آمریکایی‌ها عملکرد دولت فعلی را بدترین در نوع خود می‌دانند
۴۳ درصد آمریکایی‌ها عملکرد دولت فعلی را بدترین در نوع خود می‌دانند

۴۳ درصد آمریکایی‌ها عملکرد دولت فعلی را بدترین در نوع خود می‌دانند

در یک نظرسنجی جدید از هر ۱۰ آمریکایی ۴ نفر آنها گفته‌اند که دولت فدرال فعلی "بدترین" عملکردی را دارد که آنها تاکنون دیده‌اند.

چرا دولت آمریکا تعطیل شده است؟

به گزارش کسب و کار نیوز، بر اساس یک نظرسنجی انجام شده توسط سی‌ان‌ان، نزدیک ۷ نفر از هر ۱۰ شرکت کننده معتقد بودند که دولت فعلی در اداره کشور عملکرد بدی را ارائه داده و از این تعداد بیش از چهار نفر نیز معتقد بودند دولت فدرال فعلی “بدترین” دولتی است که آنها در تمام زندگیشان دیده‌اند.

این نظرسنجی از ۳۰ ژانویه تا دوم فوریه درست بعد از پایان طولانی مدت تعطیلی دولت که منجر شد تا کارکنان فدرال مرخص شوند یا بدون هیچ حقوقی بیش از ۳۰ روز کار کنند، انجام شد.

از بین افرادی که از آنها نظرسنجی شد تنها ۱۹ درصد معتقد بودند که دولت کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.

۴۰ درصد از افراد شرکت کننده در این نظرسنجی ترامپ را تأیید کردند، در حالیکه ۵۵ درصد دیگر اعمال او به عنوان رئیس جمهور را تأیید نکردند. درصد موافقان ترامپ در مقایسه با ۳۷ درصدی که در نظرسنجی اوایل ژانویه سی ان ان شرکت کردند، افزایشی جزئی داشته است.

اما حدود نصف شرکت کنندگان (۴۹ درصد) گفتند که ریاست جمهوری ترامپ کشور را به بدترین در نوع خود تبدیل کرده است که این رقم ۷ درصد کمتر از ۵۶ درصدی است که در دسامبر ۲۰۱۷ چنین نظری داشتند.

۴۳ درصد همچنین گفته‌اند که فکر می‌کنند ترامپ اوضاع کشور را بهبود بخشیده است و این رقم از ۳۹ درصد سال ۲۰۱۷ بیشتر شده است.

شرکت کنندگان این نظرسنجی هم‌چنین بدبینی خود را نسبت به رسیدن به یک توافق میان ترامپ و کنگره تا ۱۵ فوریه اعلام کردند، تاریخی که ترامپ برای قانونگذاران تعیین کرده ت ا بودجه‌ای را برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک تعیین کنند.

اکثریت ۶۴ درصدی شرکت کنندگان همچنین گفتند که فکر نمی‌کنند که ترامپ و رهبران کنگره به یک توافق برسند در حالیکه تنها ۳۴ درصد گفتند که این احتمال وجود دارد. دونالد ترامپ گفته بود که هیچ توافقی که در آن بودجه برای ساخت دیوار مرزی‌اش تخصیص نداده شده باشد را نمی‌پذیرد و همچنین تهدید کرد که در صورت عدم تحقق خواسته‌اش یک حالت اضطراری ملی اعلام خواهد کرد.

این نظرسنجی بین ۱۰۱۱ نفر انجام شد و ۳.۸ درصد خطا داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.