صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / هشدار رییس بهزیستی به آسیب‌های اجتماعی در سکونتگاه‌های غیر رسمی

هشدار رییس بهزیستی به آسیب‌های اجتماعی در سکونتگاه‌های غیر رسمی

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بنابر نیاز ناحیه منفصل شهری نایسر، فعالیت مرکز خدمات مشاوره‌ای در این ناحیه در شیفت بعداز ظهر ادامه خواهد یافت و به زودی یک مرکز اورژانس اجتماعی در این ناحیه تأسیس می‌شود.

دکتر قبادی‌دانا

به گزارش کسب و کار نیوز، وحید قبادی دانا ظهر امروز (۱۵ بهمن ماه) در حاشیه بازدید از پایگاه خدمات اجتماعی شماره ۲ ناحیه منفصل شهری نایسر اظهار کرد: نواحی منفصل شهری و سکونتگاه‌های غیر رسمی با توجه به وضعیت معیشتی ساکنان آن و کمبود امکانات رفاهی بیشتر از سایر نقاط شهری در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند.

وی افزود: ساکنان مناطق حاشیه‌ای شهرها با توجه به شرایط ویژه زندگیشان نیازمند توجه بیشتر مسئولان و متولیان حوزه آسیب‌های اجتماعی است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: فعالیت‌های ۲ پایگاه خدمات اجتماعی در نایسر نیز باید به صورت ۲ شیفته باشد تا علاوه بر ساعات اداری ۴ ساعت دیگر نیز در بعدازظهرها به مردم این منطقه خدمات مشاوره‌ای ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه مراکز اورژانس اجتماعی می‌تواند در راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی و تبعات بعد از آن مؤثر باشد عنوان کرد: با توجه به نیازهای ناحیه منفصل شهری در آینده نزدیک مرکز اورژانس اجتماعی برای خدمات رسانی بهتر ایجاد می‌شود.

قبادی دانا در پایان یادآور شد: همه تلاش خودمان را برای قرار گرفتن کار پرسنل مراکز اورژانس اجتماعی و مراکز خدمات مشاوره‌ای جزو  شغل‌های سخت و دریافت سختی کار انجام داده ایم و امیدواریم به زودی اقداماتی در این راستا انجام شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«نبض» زندگی «معلولان» کُند می‌زند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،«قانون حمایت از حقوق معلولان» مصوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.