صفحه اصلی / سرخط خبرها / «بسیار بلند و فوق‌العاده نزدیک» منتشر شد
«بسیار بلند و فوق‌العاده نزدیک» منتشر شد

«بسیار بلند و فوق‌العاده نزدیک» منتشر شد

رمان «بسیار بلند و فوق‌العاده نزدیک» نوشته جاناتان سفران فوئر آمریکایی با نگاهی به واقعه 11 سپتامبر به بازار کتاب عرضه شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، رمان «بسیار بلند و فوق‌العاده نزدیک» ماجرای پسربچه ۹ ساله نیویورکی را روایت می کند که که پدرش را در واقعه ۱۱ سپتامبر از دست داده در پی یافتن کلیدی در کمد پدر تصمیم می‌گیرد تمام پنج منطقه‌ نیویورک را به‌دنبال قفل این کلید جست‌و‌جو کند.
محمد گنابادی مدیر اجرایی نشر نیماژ که این کتاب را منتشر کرده است در گفت‌و‌گو با ایرنا گفت: در این کتاب جهان از دریچه ذهن نامتعارف این پسربچه با زبانی طنز و بسیار ظریف روایت می‌شود تا آنجا که در برخی قسمت‌ها خواننده از این ظرافت به شدت شگفت‌زده می‌شود.
وی در مورد نویسنده این رمان عنوان کرد: جاناتان سفران فوئر نویسنده‌ای آمریکایی و متولد واشنگتن دی‌سی است که نخستین رمانش با نام «همه‌چیز می‌درخشد» سال ۲۰۰۲ موفقیت‌های زیادی برای او به ارمغان آورد و رمان حاضر دومین اثر او محسوب می‌شود که در آمریکا با استقبال گسترده مردم و منتقدان روبرو شده است.
رمان «بسیار بلند و فوق‌العاده نزدیک» اثر جاناتان سفران فوئر را محسن یاوری به فارسی برگردانده و علاقه‌مندان به رمان‌های آمریکایی و به‌ویژه سفران فوئر می‌توانند از امروز آن را از کتابفروشی‌ها تهیه کنند.
در پشت جلد این کتاب می خوانیم:
«زندگی‌ام را به‌اعداد دسته‌بندی کرده بودم. برای عشق دکمه‌های «۵،۶،۸،۳» را فشار می‌دادم و برای مرگ دکمه‌های «۳،۳،۲،۸،۴» را. وقتی شادی سرچشمه‌ رنج است دیگر چه‌چیز باقی می‌ماند؟ بقیه‌ زندگی‌ام چه خواهد شد؟
۶،۹،۶،۲،۶،۳،۴،۷،۳،۵،۴،۲،۵،۸،۶،۳،۴،۷،۷،۷،۴،۸،۳،۳۲،۸،۸،۴،۳،۴،۷،۷،۸،۴،۶،۳،۳،۸،۶،۳،۴،۶،۳،۶،۷،۳،۴،۶،۵،۳،۵،۷! ۶،۴،۳،۲،۶،۷،۴!»
این کتاب در ۳۲۷ صفحه است و با قیمت ۳۵۰۰۰ تومان روانه‌ بازار نشر شده است.

همچنین مطالعه کنید:

۳۸۰ هزار مجوز کسب و کار، الکترونیکی شد/ اعلام فهرست دستگاه‌ها در تبدیل مجوزهای کاغذی

به گزارش کسب و کار نیوز ، در میان دستگاه‌هایی که بیشترین تبدیل مجوز کاغذی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.