صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / آغاز بهره‌برداری و کلنگ زنی از ۱۹۴پروژه در ایام الله دهه فجر در تهران
آغاز بهره‌برداری و کلنگ زنی از ۱۹۴پروژه در ایام الله دهه فجر در تهران

فرماندارتهران خبر داد

آغاز بهره‌برداری و کلنگ زنی از ۱۹۴پروژه در ایام الله دهه فجر در تهران

فرماندار تهران از آغاز بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۱۹۴ پروژه شهرستان تهران با اعتباری معادل ۲,۹۳۳ میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی، گردشگری، سلامت، گازرسانی و آب و برق رسانی خبر داد.

عیسی فرهادی

به گزارش کسب و کار نیوز، عیسی فرهادی در همایش تجلیل از خادمان ملی روستا و عشایر ایران و بهره‌برداری کلنگ زنی از ۱۹۴ پروژه شهرستان تهران گفت: امروز ۱۹۴ پروژه در سطح شهرستان تهران با اعتباری حدود ۳,۰۰۰ میلیارد تومان به جز اعتباراتی که شهرداری تهران در سطح شهرستان برای پروژه‌های مختلف اختصاص داده است بهره‌برداری و کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: امروز مسئولان ملی استانی در شهرستان تهران و روستاهای هاجرآباد و همه سین حضور پیدا کردند تا با بهره برداری و کلنگ زنی پروژه‌های گازرسانی و آب رسانی در این روستاها به صورت نمادین بهره‌برداری از ۱۹۴ پروژه شهرستان تهران را در ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران آغاز کنند.

وی ادامه داد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران پایداری ۴۰ ساله مقابل استکبار جهانی، پایداری که چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه در طول ۳۲ سال جنگ تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران تک و تنها به رهبری امام و رهبر معظم انقلاب و مقاومت مردم توانستیم استقلال و جمهوری اسلامی را حفظ کنیم. همین یک دستاورد کفایت می‌کند در حالی که ما در طول این ۴۰ سال در ۷۹ شاخص توانسته‌ایم در سطح جهان ممتاز شویم.

فرماندار تهران تاکید کرد: قطعاً در یوم الله ۲۲ بهمن با حضور خود علی رغم همه مشکلاتی که استکبار برای مردم ما ایجاد کرده است، یکبار دیگر شکوه و قدرت و عظمت ملت و ایران اسلامی را پیش چشم دشمنان به نمایش خواهیم گذاشت و امیدواریم به لطف امام عصر (عج) مشکلات‌مان یکی پس از دیگری حل شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تصمیم جدید دولت درباره یارانه‌های نقدی/ اعلام جزییات

به گزارش کسب و کار نیوز، با توجه به جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.