صفحه اصلی / سرخط خبرها / خالق خندوانه به فروش طلایی فیلمش در گیشه امیدوار است
خالق خندوانه به فروش طلایی فیلمش در گیشه امیدوار است

خالق خندوانه به فروش طلایی فیلمش در گیشه امیدوار است

رامبد جوان از تهیه کنندگان فیلم «طلا» اثر حاضر در جشنواره فجر گفت که این فیلم به طور قطع فروش خوبی خواهد داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز، رامبد جوان در نشست خبری فیلم سینمایی «طلا» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت افزود: من و محمد شایسته (تهیه کننده) تصمیم گرفتیم روزی پول هایمان را روی هم بگذاریم و چهار فیلم بسازیم اما پولمان نرسید و سه فیلم ساختیم.
وی توضیح داد: در زمان تولید این پروژه چون مشغول ساخت «خندوانه» بودم تمام مسئولیت ها برعهده شایسته بود.
جوان ادامه داد: از اینکه با پرویز شهبازی کارگردان باهوش و دقیق کار کردیم، خوشحالیم.
وی در پاسخ به پرسشی درباره فرزند نامشروع در فیلم گفت: بخش عمده شما خبرنگاران به سینما مرتبط هستید، پس چرا پرسش ها آنقدر ساده است. سینما دارای عناصری است که می توانیم با آن مجزا برخورد کنیم. فیلم شهبازی را وقتی می بینیم اثر ساده ای است درحالیکه این فیلم پرمحاسبه، پیچیده و مهندسی شده است، پرسش هایی در این ارتباط بپرسید.
شهبازی نویسنده و کارگردان فیلم طلا نیز با بیان اینکه فیلمنامه نهایی طلا اواخر اسفند آماده شد، افزود: داستان فیلم واقعی نیست.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا در سکانس آخر آن دو قاچاقچی بیان درستی داشتند؟، گفت: وقتی من تائید دادم یعنی درست بود.
شهبازی همچنین درباره فرزند نامشروع در فیلم یادآورشد: این موضوع با فرهنگ اسلامی ایرانی همخوانی ندارد اما در جامعه وجود دارد.
شایسته تهیه کننده فیلم سینمایی طلا نیز درباره این اثر گفت: در اکثر جزئیات فیلم، ما با کارگردان مشورت می کردیم و امیدوارم دوباره بتوانیم با یکدیگر کار کنیم.
شهبازی در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره برخی رفتارهای «دریا» از شخصیت های طلا که باورپذیر نیست، گفت که اگر باورپذیر نیست نقد ‌کنید، اینجا محل پرسش و پاسخ است.. نقد هم برای من نیست برای تماشاگر است. من هم نقدها را نمی خوانم. این بحث های تخصصی است و خیلی فنی باید در مورد آن صحبت کرد.
همچنین هومن سیدی بازیگر این فیلم تصریح کرد: در مورد خوب و بد شخصیت خود، کارگردان باید نظر دهد، من گوش به فرمان شهبازی بودم و از دیدن شخصیت نقشم روی پرده لذت می برم.
بازیگر فیلم طلا توضیح داد: شهبازی (کارگردان) اتفاقاتی در شخصیت بوجود می آورد که رئالیته و نرم است و به ویژه به شعور تماشاگر احترام گذاشته می شود. شخصیت ها هیچکدام مطلق خوب یا بد نیستند و این نوع شخصیت پردازی ما را به افراد جامعه نزدیک می کند.
نگار جواهریان بازیگر دیگر فیلم طلا هم که این فیلم با نقش او پایان یافت، گفت: به عنوان تماشاچی می گویم که پایان این فیلم که با این شخصیت اتمام یافت، الهام بخش امید است.
طناز طباطبایی دیگر بازیگر فیلم طلا نیز افزود: بازیگیری شهبازی همیشه برایم جذاب بوده، شخصیت هایش ملموس، زنده و قابل باور است.
وی با بیان اینکه خوشحالم این نقش را بازی کردم و به آن افتخار می کنم، ادامه داد: درخشان ترین بخش کار با شهبازی؛ بازیگری و سپس فیلمسازی است که آنقدر نگاه باهوشی دارد و به قول «جوان» ما بسیار ساده فیلم را می بینیم.
وی تاکید کرد: این فیلم یکی از راحت ترین پشت صحنه هایی بود که من نفهمیدم فیلم چه زمانی شروع و تمام شد، زیرا وی بسیار به کار مسلط است.
امیرحسین صدیق دیگر بازیگر فیلم سینمایی طلا همچنین گفت: ویژگی فیلم های شهبازی اینگونه است که شخصیت ها قابل لمس است و می توان آنها را فهمید. اینکه امسال در جشنواره تعداد زیادی کار دارم، از چهار فیلم سه تا از آنها نقش مکمل است، دلیل آن هم این است که یا فیلمنامه را دوست داشتم یا آن نقش را، در مورد فیلم طلا هم اگر زمان به عقب بازگردد، باز این کار را می کنم.
در ادامه پیمان شادمان فر مدیر فیلمبرداری فیلم طلا نیز در توضیحاتی گفت: کار کردن با شهبازی دشوار است. اولویت من این است که حس بازیگران خوب باشد و کار به هم نریزد؛ به همین دلیل کارهایم را در گوشه کنار انجام می دهم.
امیرحسین قدمی طراح صحنه فیلم طلا نیز در ادامه این نشست افزود: من از شهبازی بسیار کار سینمایی آموختم، این اتفاق در حرفه ما بسیار کم اتفاق می افتد.
او ادامه داد: امسال فیلم های بسیاری در جشنواره دیدم که از لحاظ تصویر و تکنیک در سطح بالایی بود که از این موضوع خرسندم.
طلا با مضمونی اجتماعی نگاهی متفاوت به موضوع جوانان و مسائل مرتبط با آنان دارد.
جشنواره سی و هفتم فیلم فجر که از ۱۰ بهمن آغاز شده تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت. این رویداد در روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن به دلیل تقارن با شهادت حضرت زهرا (س) تعطیل است.
شبد**فراهنگ**۹۰۱۲**۱۹۵۳**

همچنین مطالعه کنید:

رهبر انقلاب: با جهش تولید جیب و دست کارگر پُر می‌شود/ملت ایران دل به «کمک خارج از مرزها» نبسته‌ است

به گزارش کسب و کار نیوز ، به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.