چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / تارتار: بازیکن‌مان قسم می‌خورد که پنالتی رویش انجام شده/ فولاد تیم بزرگی است

تارتار: بازیکن‌مان قسم می‌خورد که پنالتی رویش انجام شده/ فولاد تیم بزرگی است

سرمربی پارس جنوبی می‌گوید تیمش می‌توانسته مقابل فولاد پیروز شود.

مهدی تارتار

به گزارش کسب و کار نیوز، پارس جنوبی و فولاد در هفته شانزدهم لیگ برتر به تساوی بدون گل رسیدند. مهدی تارتار در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: فکر می‌کنم در حد بازی اول دور برگشت، بازی خوبی انجام دادیم. زمین بازی به خاطر بارش‌های چند روز اخیر کیفیت خوبی نداشت. ما بهتر از فولاد بودیم ولی در برخی صحنه‌ها روی ضربات ایستگاهی با خطر روبرو شدیم که یکی از توپ‌ها را رحمان احمدی به خوبی مهار کرد. در نیمه دوم بازی یک طرفه بود که اگر دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم برنده شویم. فولاد تیم بزرگی است و در بازی آخرشان، تراکتور را مقابل ۷۰ هزار تماشاگر شکست داده بود.

او درپاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود فرزاد حاتمی برای دقایق بیشتری بازی می‌کرد، اظهار کرد: فرزاد خیلی دیر به ما اضافه شد. پس اولویت با مهاجمان ثابت خودمان بود. فرزاد احتیاج دارد که هماهنگ‌تر شود. ما در روزی که سیف‌اللهی و ستاری را نداشتیم اما بازیکنان جدید و جوانمان به ما کمک کردند و دستمان باز بود.

سرمربی پارس جنوبی افزود: نیمه نخست همیشه ارزیابی است و باید در بین دو نیمه نکاتی به بازیکنان بگوییم تا بهتر عمل کنند. یکی، دو صحنه در حد پنالتی هم بود که اگر داور اشتباه کرده باشد، در حق ما اجحاف شده است. بازیکن ما قسم می‌خورد که دروازه‌بان حریف روی او خطای پنالتی مرتکب شده است.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.