صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / بانک سامان به کارمندان کارت خرید اعتباری می‌دهد
بانک سامان به کارمندان کارت خرید اعتباری می‌دهد

بانک سامان به کارمندان کارت خرید اعتباری می‌دهد

بانک سامان باهدف تسهیل کار مدیران عامل شرکت‌ها و تقویت توان خرید کارمندان و ایجاد آسودگی خاطر در ایشان به هنگام بروز نیازهای مالی پیش‌بینی‌نشده به کارمندان شرکت‌های طرف قرارداد کارت اعتباری می‌دهد.

بانک سامان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک سامان، این بانک با معرفی محصول کارساز که جایگزینی خوب برای مساعده شغلی است به مدیران شرکت‌ها این فرصت را می‌دهد تا بدون نیاز به اقدامات اجرایی و مالی خاصی و با منابع بانک سامان از کارکنان خود در شرایط غیرمترقبه مالی حمایت کنند.
بر اساس این گزارش کارساز، اعتباری ویژه برای کارکنان شرکت‌هاست که به کارمندان این امکان را می‌دهد تا علاوه بر حقوق ماهانه خود در شرایطی ضروری و پیش‌بینی‌نشده با خیالی آسوده تا۵۰ درصد حقوق دریافتی از حساب خود اضافه برداشت کنند. 
شایان‌ذکر است این خدمت به‌تمامی شرکت‌های طرف قرارداد بانک سامان که حقوق پرسنل خود را از طریق بانک سامان واریز می‌کنند اعطا می‌شود و افراد معرفی‌شده برای دریافت این کارت نباید سابقه چک برگشتی، بدهی معوقه و خالص حقوق کمتر از ۱۰ میلیون ریال داشته باشند.
مدیران و کارمندان علاقه‌مند به استفاده از این محصول و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب بانک سامان مراجعه کنند یا مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس بگیرند و یا از وب‌سایت بانک به نشانی  www.sb24.com بازدید کنند.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.