صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / انقلاب با وجود همه مشقت‌ها چهل سالگی را جشن خواهد گرفت
انقلاب با وجود همه مشقت‌ها چهل سالگی را جشن خواهد گرفت

رییس سازمان تعزیرات:

انقلاب با وجود همه مشقت‌ها چهل سالگی را جشن خواهد گرفت

معاون وزیر دادگستری و رییس سازمان تعزیرات حکومتی کشور اندوخته‌ی بزرگ انقلاب اسلامی را مردم دانست و خطاب به مسئولان گفت: باید همراه مردم و در کنار مردم باشید.

جمال انصاری، معاون رییس دادگستری

به گزارش کسب و کار نیوز، “جمال انصاری” ظهر امروز ۱۵ بهمن‌ماه در آئین افتتاحیه پروژه ساختمان مرکزی اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمان ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: این انقلاب با وجود همه سرسختی‌ها و مشقت‌هایی که دشمنان برای ما ایجاد کردند، در چند روز آینده چهل سالگی خود را جشن خواهد گرفت.

وی این چنین افتتاحیه‌ای را در مقابل شأن مردم استان کرمان کم دانست و بیان کرد: ما مسئولین نیز از بدنه‌ی مردم هستیم و مردم همواره با ما همراه بوده‌اند و جشن‌های امسال را بایستی به‌عنوان یادآور ذهنی برای ارائه خدمت به مردم در نظر داشته باشیم ضمن آنکه افتتاح و بهره‌برداری نیز یک خدمت‌رسانی به مردم است اما امیدواریم در این مسیر بتوانیم آنچه که در شأن مردم است برایشان خدمت‌رسانی کنیم.

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور اندوخته‌ی بزرگ انقلاب اسلامی را مردم دانست و خطاب به مسئولان گفت: باید همراه مردم و در کنار مردم باشید. هیچ زمان مردم از رسالت، اندیشه، توجه و نگاهشان و حمایتشان نسبت به انقلاب کوتاه نخواهند آمد و با ما همراه هستند.

وی ادامه داد: در مسیر مقاصد عالیه انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نباشید و زمانی مردم بدانند که دولت‌مردان در هر جا و به هر شکل همراهشان هستند؛ همراه آنها هستند.

انصاری با اشاره به افتتاح ساختمان مرکزی تعزیرات حکومتی استان کرمان، تصریح کرد: اجرای این پروژه ۷ سال به‌طول انجامید که ۷۵ درصد بودجه آن را ستاد مرکزی تعزیرات حکومتی تأمین کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، “ارسلان میری” مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمان نیز در این جلسه گفت: احداث ساختمان مرکزی اداره کل تعزیرات حکومتی جز مصوبات دوره سوم سفر هیأت وزیران در سال ۸۹ بوده است اما عملیات اجرایی آن در خردادماه سال ۹۰ آغاز و در سال جاری به بهره‌برداری رسید.
 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیسی: دولت از بخش‌های تعاونی و خصوصی حمایت می‌کند

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی امروز (پنجشنبه) در جشن احیای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.