صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / آمادگی تعزیرات برای ایجاد شعب در شهرستان‌ها
آمادگی تعزیرات برای ایجاد شعب در شهرستان‌ها

انصاری خبر داد

آمادگی تعزیرات برای ایجاد شعب در شهرستان‌ها

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان از آمادگی تعزیرات برای استقرار و افتتاح شعب در شهرستان‌ها با همکاری مسئولان استانی خبر داد.

تعزیرات حکومتی

به گزارش کسب و کار نیوز، جمال انصاری در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان، ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: پیشبرد اهداف و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی جز با مردم‌سالاری دینی و همدلی مدیران و متولیان محقق نشده است.

وی افزود: سازمان تعزیرات در نیمه دوم دهه دوم انقلاب با مقتضیات موجود شکل گرفت و انتظار و مطالبات برای جاگذاری، افتتاح و استقرار شعب تعزیرات در همه شهرستان‌ها منطقی است.

انصاری تصریح کرد: سیاست‌گذاری دولت‌های مختلف خصوصاً پس از تصویب قانون نظام صنفی، مداخله اتحادیه‌ها و اصناف در بازار است و به همین دلیل ما هم مثل بقیه دنیا باید به سمت این نوع نظارت‌ها گام برداریم اما شرایط موجود اقتصادی و متغیرهای قیمت‌های روز بازار ضرورت حضور همه دستگاه‌های حاکمیتی در بازار را بیش از پیش می‌کند و سازمان تعزیرات نیز در راستای چابک سازی و گسترش زیرساخت‌های خود باید نظارت، کنترل و برخورد در بازار را مدیریت کند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم با همکاری و مشارکت مدیران و مسئولین استان کرمان نسبت به استقرار و افتتاح شعب در شهرستان‌های مورد نظر اقدام کنیم، افزود: در سال جاری ۱۰۰ نفر رئیس شعبه به جمعیت ۶۰۰ نفری رؤسای شعب تعزیرات در سراسر کشور افزوده شده و در آزمون جدید نیز نیروهای بیشتری به سازمان جذب می‌شوند که دغدغه‌های شما و سایر استان‌ها در بحث نیروی انسانی و افتتاح ادارات جدید محقق شود.

همچنین معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در این نشست خواستار استقرار و افتتاح شعب تعزیرات در شهرستان‌ها و تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قاچاق دام شد.

مدیران کل صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی، صداوسیما، اموال تملیکی و فرمانده نیروی انتظامی استان در ادامه خواستار مکانیزه کردن ارتباطات اداری و استعلامی مکاتبات خود با شعب تعزیرات در شهرستان‌ها و استقرار و افتتاح بیشتر شعب در شهرستان‌های استان کرمان شدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.