صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / آغازی برای تغییرات بیشتر
آغازی برای تغییرات بیشتر

لوگوی جدید مجموعه اسنپ رونمایی شد؛

آغازی برای تغییرات بیشتر

اسنپ و تمام زیرمجموعه‌هایش در یک اقدام مشترک لوگو و هویت بصری خود را تغییر داده‌اند. در بیانیه‌ای که در رابطه با لوگوی جدید اسنپ از سوی همین شرکت منتشر شده است، هدف این تغییر «یک‌پارچگی بیش از پیش» بین تمام زیرمجموعه‌ها بیان شده است.

این یک‌پارچگی بصری اما آغازی برای یک‌ تغییر بزرگ‌تر است. اسنپ در بیانیه‌ خود می‌گوید که قصد دارد با گسترش خدماتش، کیفیت زندگی همراهان خود را افزایش دهد. در واقع اسنپ می‌خواهد در آینده، تمام خدمات مجموعه گروه اینترنت ایران را در قالب یک اپلیکیشن ارائه دهد. روابط عمومی اسنپ در همین رابطه گوید: «به زودی خدمات مختلف مجموعه اسنپ را به صورت یکپارچه در یک اپلیکیشن عرضه می‌کنیم و به این ترتیب تمام نیازهای روزمره شما را به صورت یکجا برطرف خواهیم ساخت؛ خدماتی از قبیل درخواست آنلاین خودرو و موتور، سفارش آنلاین غذا، رزرو آنلاین هتل، خرید آنلاین بلیت‌ هواپیما و مدیریت هوشمند‌ خریدهای روزانه.»

اولین بار خرداد ماه بود که «ژوبین علاقبند»، مدیر استراتژی گروه اینترنت ایران و مدیرعامل کنونی اسنپ از ارائه «سوپر اپلیکیشن اسنپ» خبر داده بود. او در همین رابطه گفته بود: «با عرضه این خدمات به عضو لاینفک زندگی ایرانیان تبدیل می‌شویم و امیدوارم تا با کمک فناوری موبایل‌های هوشمند و اینترنت پرسرعت بتوانیم سطح زندگی مردم ایران را ارتقا داده و آن را به سطحی جهانی نزدیک کنیم، چرا که این مردم لایق زندگی مدرن‌تری هستند.» در تیر ماه «حسین مرادقلی»، مدیر ارشد فناوری اسنپ خبر داد که سوپر اپلیکیشن به صورت آزمایشی برای گروه محدودی از کاربران اندرویدی اسنپ فعال شده است. به گزارش دیجیاتو هم‌اکنون ۱۰ درصد از کاربران اسنپ از این اپلیکیشن جامع به صورت آزمایشی استفاده می‌کنند و اگرچه اسنپ هنوز زمان مشخصی را برای ارائه نسخه نهایی اعلام نکرده است، اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که تا پایان سال جاری نباید منتظر این نسخه بود و احتمالاً اسنپ در فصل اول سال ۹۸ سوپر اپلیکیشن خود را منتشر خواهد کرد.

در واقع تغییر هویت و یک‌پارچه‌سازی بصری، اولین اقدام برای حرکت به سوی همین اپلیکیشن یک‌پارچه بوده است. در حال حاضر تمام کاربران اسنپ بعد از آپدیت اپلیکیشن خود می‌توانند با این تغییر همراه باشند. گفتنی است کاربران سیستم‌عامل آی‌او‌اس از طریق لینک دانلود مستقیم می‌توانند این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.