صفحه اصلی / سرخط خبرها / لاریجانی: دولت در بخش بهداری کمک‌رسان سپاه باشد
لاریجانی: دولت در بخش بهداری کمک‌رسان سپاه باشد

لاریجانی: دولت در بخش بهداری کمک‌رسان سپاه باشد

رئیس مجلس شورای اسلامی در رزمایش رزم نیروی زمینی سپاه گفت: دولت در بخش بهداری کمک‌رسان سپاه باشد.

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز یکشنبه (۱۴ بهمن) در مراسم آغاز رزمایش اقتدار رزم نیروی زمینی سپاه طی سخنانی گفت: امروز توفیق پیدا کردم از گوشه‌ای از خدمات سپاه و در حوزه رزم بازدید داشته باشم، برای من خیلی مسرت‌بخش بود که همان روحیه اول انقلاب را در تلاش‌های سپاه ملاحظه کردم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، وی افزود: سپاه در شرایط سخت، کارهای بزرگی انجام می‌دهد. توفیقی حاصل شده که سپاه خدمتی هم به مردم محروم ارائه می‌دهد که بسیار جای ستایش دارد.

رئیس مجلس با بیان اینکه سپاه در ابتدای انقلاب تاسیس شد که می‌توان چند ویژگی را برای این نیرو برشمرد، اظهار داشت: مسئولیت‌شناسی نسبت به سرنوشت انقلاب یکی از ویژگی‌های نیروی سپاه پاسداران است. در روزهای ابتدایی انقلاب هرکسی وارد سپاه می‌شد، نسبت به سرنوشت و آینده انقلاب، احساس مسئولیت می‌کرد و هرجا هم که ماموریت ایجاد می‌شد از قبیل اقدامات تروریستی و یا هر مأموریت دیگری، نیروهای سپاه احساس مسئولیت و در برابر تهاجمات سینه سپر می‌کردند.

لاریجانی یکی دیگر از ویژگی‌های سپاه را روحیه مجاهدانه دانست و گفت: نیروهای سپاه با روحیه مجاهدانه مسائل را پیگیری می‌کنند و بعدها نیز این روحیه مجاهدانه را به بسیجیان نیز انتقال دادند. از این ویژگی‌ها کارهای خارق العاده‌ای به وجود می‌آید.

وی اضافه کرد: اینکه رهبر انقلاب در شرایط امروز ایران مسئله مدیریت جهادی را امری لازم می‌دانند به خاطر این است که با این تفکر در هر مجموعه‌ای کار بزرگی می‌توان، انجام داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به فرماندهی نیروی زمینی سپاه و دیگر کارکنان این نیرو گفت: واقعا کارهایی که شما انجام دادید متناسب با شرایط، طراحی و ساماندهی شده که دولت باید قدردان شما سپاهیان باشد.

لاریجانی افزود: احساس مسئولیت برای خدمت‌رسانی به مردم معجزه‌ای است که باید در همه بخش‌ها شاهد آن باشیم، طبق قاعده باید همه بخش‌های کشور قدردان شما سپاهیان باشند.

وی همچنین به سپاهیان توصیه کرد که قدر خودشان را بدانند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شما سپاهیان نتیجه نهادی هستید که از ابتدای انقلاب با روحیه جهادی و مسئولیت‌پذیری شکل گرفته است.

لاریجانی تصریح کرد: وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه باید در بخش بهداری کمک‌رسان شما باشند، شما در سپاه با هزینه اندکی این کار را انجام می‌دهید، این نیاز امروز کشور است.

وی تاکید کرد: بنده هم به سازمان برنامه و بودجه و هم وزارت بهداشت و به خصوص وزیر جدید بهداشت توصیه می‌کنم که به نیروی زمینی سپاه در حوزه بهداری کمک کنند.

رئیس نهاد قانون‌گذاری کشور افزود: به آقای نمکی، وزیر پیشنهادی بهداشت، که قرار است در مجلس رای اعتمادش بررسی شود، توصیه می‌کنم که در جلسه رای اعتماد حرف روشنی برای این موضوع داشته باشد تا کمک‌هایی به شما در بهداری سپاه صورت گیرد.

لاریجانی با بیان اینکه رسانه ملی هم باید در پوشش فعالیت‌های نیروی زمینی سپاه در بخش بهداشت اقدام کند، گفت: ظلم است که خدمات شما سپاهیان منتشر نشود، اقدامات شما باعث روحیه به مردم می‌شود؛ البته شما نیز باید در این امر پیشقدم باشید و موضوع را پیگیری کنید.

وی تصریح کرد: از آقای پاکپور هم تشکر می‌کنم که با روحیه مجاهدانه و مخلصانه به مردم خدمت می‌کند. رکن رکین امنیت کشور در شرایط موجود که دشمنان می‌خواهند همواره به ملت ایران صدمه وارد کنند، اقدامات نیروی زمینی سپاه است که لازم است که همه بخش‌های کشور قدردان زحمات نیروی زمینی سپاه باشند و قدر آن را بدانند.

رئیس مجلس در پایان خاطرنشان کرد: سردار پاکپور خیلی به زندگی نمی‌پردازد و همواره در مرزها حضور دارد و فعالیت می‌کند، ما از این روحیه جهادی ایشان قدردانی می‌کنیم، خوب است که از چنین افرادی تجلیل شود، انشاءالله در آینده خبرهای بهتری برای کشور از لحاظ امنیتی و اقتصادی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.