صفحه اصلی / فرهنگی / موسیقی / دونوازی قانون و تنبک پریچهر خواجه و فرهادصفری در جشنواره فجر
دونوازی قانون و تنبک پریچهر خواجه و فرهادصفری در جشنواره فجر

دونوازی قانون و تنبک پریچهر خواجه و فرهادصفری در جشنواره فجر

کنسرت دونوازی تنبک و قانون پریچهر خواجه و فرهاد صفری 26 بهمن ماه در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر اجرا می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر، پریچهر خواجه نوازنده قانون درباره اجرای خود در جشنواره موسیقی فجر گفت: اجرایی که قرار است در جشنواره فجر داشته باشیم، دونوازی قانون و تنبک است که نوازنده قانون من هستم و نوازنده تنبک فرهاد صفری. ما در این اجرا قرار است به اجرای موسیقی دستگاهی بپردازیم و این قطعات در دستگاه های ماهور، نوا، دشتی و راست پنجگاه است.
این نوازنده قانون گفت: فضای موسیقی در جشنواره، یک فضای هیجان انگیز است، یک هیجان عجیب که برای همه نوازنده‌ها وجود دارد و باعث می شود تا همه دوستان در سبک موسیقی خودشان با یکدیگر رقابت کنند. این دوره جشنواره برای افرادی که دوستدار موسیقی هستند زمان بسیار دلچسبی خواهد بود. امیدوارم که مردم هم از این رویداد استقبال کنند و بتوانند بهترین اجراها را در این جشنواره ببینند.
لازم به ذکر است کنسرت دونوازی قانون و تنبک به سرپرستی پریچهر خواجه در تاریخ ۲۶ بهمن ماه ساعت ۱۸:۳۰ در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد.
جشنواره موسیقی فجر از ۲۴ بهمن آغاز شده و تا ۲۹ بهمن ادامه دارد. اختتامیه این رویداد هنری ۳۰ بهمن در تالار وحدت برگزار خواهد شد.
فراهنگ**۹۴۹۴**۳۰۰۹

همچنین مطالعه کنید:

محمدرضا شجریان با نوای «ربنا» به خاک سپرده شد

به گزارش کسب و کار نیوز،مراسم تدفین پیکر استاد محمدرضا شجریان صبح امروز در محدوده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.