چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سرخط خبرها / اختتامیه جایزه کتاب سال برگزار می شود
اختتامیه جایزه کتاب سال برگزار می شود

با حضور رئیس جمهوری و وزیر فرهنگ؛

اختتامیه جایزه کتاب سال برگزار می شود

مراسم اختتامیه سی‌وششمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و بیست‌وششمین جایزه جهانی کتاب سال با حضور رئیس‌جمهوری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 بهمن برگزار می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز از روابط عمومی موسسه خانه کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیین اختتامیه سی‌وششمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و بیست‌وششمین جایزه جهانی کتاب سال همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر ،سه شنبه (۱۶ بهمن ماه) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری، سید عباس صالحی ،اصحاب قلم و فرهنگ در تالار وحدت برگزار می شود.
در این مراسم برگزیدگان جوایز خود را از دست رئیس جمهوری دریافت خواهند کرد.
آیین اختتامیه سی‌وششمین دوره جایزه کتاب سال و بیست‌وششمین جایزه جهانی کتاب سال سه شنبه (۱۶ بهمن ماه) ساعت ۱۵ در تالار وحدت به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، خیابان حافظ ،خیابان استاد شهریار ، تالار وحدت برگزار می شود.

** جایزه کتاب سال در یک نگاه

به گزارش کسب و کار نیوز ،سی‌وششمین دوره جایزه کتاب‌سال جمهوری اسلامی ایران با هدف حمایت و تشویق مولفان، مترجمان و مصححان و ناشران سراسر کشور و ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی برگزار می‌شود.
آثار ارسالی به سی و ششمین دوره جایزه کتاب سال باید برای نخستین‌بار در سال ۱۳۹۶ منتشر شده باشند و جزو کتاب‌های کمک درسی و افست نباشند. علاوه بر این، کتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد.
کتاب‌های داستان بزرگسال، نقد ادبی (تالیف)، مستندنگاری، شعر بزرگسال و کودک و نوجوان، به دلیل همپوشانی با جایزه جلال آل‌احمد و جایزه شعر فجر در کتاب سال بررسی نمی‌شود.
تنها آثاری در این جایزه داوری و ارزیابی می‌شوند که پدیدآورنده یا ناشر کتاب، کاربرگ ثبت‌نام را در تارنمای جایزه تکمیل و به‌همراه دو نسخه از کتاب ارسال کند.
همچنین ارسال لوح فشرده متن اصلی آثار ترجمه‌شده الزامی است و آثار دریافت‌شده بازگردانده نخواهند شد.
دبیرخانه جایزه کتاب‌سال جمهوری اسلامی ایران در موسسه خانه کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقر است. بیشترین فعالیت و کار نیز توسط موسسه خانه کتاب به مدیر عاملی نیکنام حسینی پور و دیگر دست اندرکاران این موسسه و همچنین معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای هرچه بهتر و باشکوهتر برگزار شدن این رویداد بزرگ فرهنگی انجام شده است.
فراهنگ ** ۹۰۳۱ ** ۱۳۵۵ **

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.