صفحه اصلی / فرهنگی / موسیقی / کنسرت گروه تال تمدید شد
کنسرت گروه تال تمدید شد

کنسرت گروه تال تمدید شد

مدیر اجرایی کنسرت های شرکت فروغ فلق گفت: «فرج علی پور» و گروه « تال» با تمدید اجرای این کنسرت با مخاطبان خود تجدید دیدار خواهند کرد.

احسان میرضیایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: کنسرت فرج علی پورکه پیش از این قرار بود شب یلدا در سالن میلاد اجرا شود به پنج شنبه شب ۱۱ بهمن در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تغیری زمان داد و در میان استقبال گرم هموطنان عزیز اجرا شد.
میرضیایی افزود: فرج علیپور نوازنده چیره‌دست کمانچه با گروه موسیقی تال به سرپرستی مسلم علی پور و تنظیم میلاد علی پور در این کنسرت منتخبی از قطعات موسیقی لری را اجرا کرد.
مدیر اجرایی کنسرت های شرکت فروغ فلق اظهار داشت :این کنسرت بدلیل استقبال هواداران با آثاری متفات روز دوم اسفند در کرج برگزار خواهد شد.
به گزارش کسب و کار نیوز، علی پور ازجمله هنرمندان برجسته موسیقی است که عمده شهرت خود را در نوازندگی کمانچه بدست آورده است. این هنرمند با بسیاری از بزرگان موسیقی نواحی ایران همکاری داشته است.
هم‌اکنون گروه تال ( به معنای کمانچه)، ازجمله گروه‌های شاخص و پرکار موسیقی نواحی ایران است که در این گروه علیپور با نوای کمانچه خود بوطیقای موسیقی لرستان را بگوش مخاطبان خود می رساند.
فراهنگ ** ۹۴۹۴ ** ۱۳۵۵ **

همچنین مطالعه کنید:

محمدرضا شجریان با نوای «ربنا» به خاک سپرده شد

به گزارش کسب و کار نیوز،مراسم تدفین پیکر استاد محمدرضا شجریان صبح امروز در محدوده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.