صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان برای شهرآورد اصفهان آماده می‌شود
طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان برای شهرآورد اصفهان آماده می‌شود

طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان برای شهرآورد اصفهان آماده می‌شود

وزیر ورزش و جوانان در جلسه ویژه حل مشکلات ورزشگاه نقش جهان بر ضرورت تکمیل ورزشگاه نقش جهان تاکید کرد و خواستار آماده سازی این ورزشگاه برای نیم فصل دوم و بازی برگشت سپاهان-ذوب آهن شد.

ورزشگاه نقش جهان اصفهان

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در سفر یک روزه مسعود سلطانی فر به استان اصفهان، وزیر ورزش و جوانان در جلسه‌ای که با حضور عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، زهرا سعیدی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش، برانوش نیک بین مدیر کل حوزه وزارتی و محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در مجتمع فولاد مبارکه برگزار شد، نسبت به اهمیت و ضرورت تکمیل طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان حداکثر تا شهرآورد اصفهان در نیم فصل دوم تاکید کرد.
کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز در حاشیه این جلسه به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: فاز دوم ورزشگاه نقش جهان که ظرفیت ٣۵ هزار نَفَر را دارد به دلیل بروز برخی مشکلات افتتاح نشد که یک ماه پیش جلسه‌ای با حضور دکتر سلطانی فر برگزار شد و ایشان دستور رفع مشکلات و تکمیل پروژه را دادند و بعد از این دستور جلسات متعدد دیگری نیز در پروژه داشتیم و پیمانکاران را فعال کردیم و مقرر شد که از زمان آغاز پروژه حداکثر یک ماه طبقه دوم را تکمیل کنیم که تا پایان ماه جاری تکمیل می‌شود و پوشش سقف ورزشگاه نیز که انجام نشده بود مقرر شد تا پایان خردادماه به بهره برداری برسد.
کریمی ادامه داد: عوامل اجرایی زیادی در خو دو بخش تکمیل طبقه دوم و پوشش سقف فعال هستند و با سرعت در این کار جهادی مشارکت دارند. حسب دستور وزیر محترم ورزش و جوانان طبقه دوم برای دربی اصفهان بازی برگشت سپاهان و ذوب آهن آماده می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.