صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / بازار جهانی نمایشگاه کتاب تهران فراخوان داد
بازار جهانی نمایشگاه کتاب تهران فراخوان داد

بازار جهانی نمایشگاه کتاب تهران فراخوان داد

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران فراخوان بازار جهانی کتاب سی و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را منتشر کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، ناشران، مؤسسات، نهادها، تشکل‌های نشر و آژانس‌های ادبی داخلی و خارجی بر اساس این فراخوان می‌توانند تا تاریخ ۱۲اسفند به پایگاه الکترونیکی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مراجعه و ثبت‌نام کنند.
در متن این فراخوان آمده است: به اطلاع کلیه ناشران، مؤسسات، نهادها، تشکل‌های نشر و آژانس‌های ادبی داخلی و خارجی می‌رساند بازار جهانی کتاب سی‌ودو مین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در بخش بین‌الملل برپا خواهد شد.
بدین‌وسیله از متقاضیان درخواست می‌شود با رعایت شرایط اعلامی، حداکثر تا تاریخ ۱۲اسفند ۱۳۹۷با ثبت‌نام و ارائه مستندات به دبیرخانه مرتبط واقع در مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، نسبت به نمایش و معرفی دستاوردهای خود در بازار جهانی کتاب اقدام کنند.
بازار جهانی کتاب، فضایی برای شناساندن بهتر ظرفیت‌های صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران و مراودات فرهنگی در عرصه بین‌الملل است. نمایش قابلیت‌های نشر کتاب ایران به فعالان بین‌المللی، زمینه‌سازی مقدمات برقراری رابطه حرفه‌ای میان ناشران ایرانی و خارجی و هم‌چنین بررسی مشکلات و راهکارهای نشر بین‌الملل، ازجمله اهداف برپایی این بازار است.
ثبت‌نام برای حضور در بخش بازار جهانی کتاب، صرفاً از طریق پایگاه اینترنتی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و دبیرخانه آن صورت می‌پذیرد. پذیرش این درخواست‌ها محدود و پس از بررسی، به موارد انتخابی، تسهیلات اعطایی اختصاص داده خواهد شد.
در این دوره برای تشویق اهالی فرهنگ، به ناشران و نهادهای متقاضی در صورت انتشار ۱۰ عنوان کتاب به زبان‌های غیرفارسی و یا فروش ۲۰ عنوان رایت اثر، ۴ مترمربع فضا به‌صورت رایگان اختصاص داده خواهد شد. همچنین به آژانس‌های ادبی ۶ مترمربع فضای رایگان اختصاص داده می‌شود.
ناشران داخلی و خارجی برای آگاهی از شرایط ثبت نام و استفاده از تسهیلات، می‌توانند به پایگاه الکترونیکی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (www.tibf.ir) مراجعه و ثبت‌نام کنند.
سی و دومین نمایشگاه بیناالمللی کتاب تهران، ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در مصلی تهران برگزار خواهد شد.
فراهنگ **۹۲۱۱ ** ۱۳۵۵ **

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.