صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / ورود یک نمایش جدید به تماشاخانه‌های پایتخت در هفته سوم بهمن
ورود یک نمایش جدید به تماشاخانه‌های پایتخت در هفته سوم بهمن

ورود یک نمایش جدید به تماشاخانه‌های پایتخت در هفته سوم بهمن

یک نمایش در هفته سوم بهمن‌ماه به فهرست اجرای تماشاخانه‌ها تهران اضافه می‌شود و اجرای بسیاری از نمایش‌ها پایان می‌یابد.

به گزارش کسب و کار نیوز، از ۱۳ تا ۱۹ بهمن‌ماه همزمان با آغاز دهه فجر یک نمایش به فهرست اجراهای تهران اضافه می‌شود.
در این مدت نمایش‌های دیگری هم هست که با صحنه خداحافظی می‌کنند و برخی نمایش‌ها به اجرای خود ادامه می‌دهند.
– نمایش «بی تابستان» به نویسندگی و کارگردانی امیررضا کوهستانی از ۱۵ تا ۳۰ بهمن‌ماه هر شب در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱ به مدت ۷۰ دقیقه در تئاتر مستقل تهران به نمایش در می‌آید.

** نمایش‌هایی که به اجرای خود پایان می‌دهند
– نمایش «ازدواج آقای می سی سی پی» نوشته فردریش دورنمات به کارگردانی احسان فلاحت پیشه تا ۱۴ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۱۲۰ دقیقه در سالن اصلی تئاترشهر به صحنه می‌رود.
– نمایش «سوءتفاهم» نوشته آلبر کامو و به کارگردانی شیوا شجاعی تا ۱۴ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۷:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود.
– نمایش «پا برهنه، لخت، قلبی در مشت» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی از ۱۵ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۷:۱۵ در سالن اصلی تماشاخانه دیوار چهارم به نمایش در می‌آید.
– نمایش «هزار و یک تو» به نویسندگی و کارگردانی السا فیروز آذر تا ۱۵ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود.
– نمایش «روزی روزگاری بندر» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا سلوکی تا ۱۵ بهمن ماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.
– نمایش «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» به کارگردانی امین محمد رضایی تا ۱۷ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به نمایش در می‌آید.
– نمایش «ماخ، زندان ابوغریب» به نویسندگی حامد اسلامی و کارگردانی آماندا آزاد تا ۱۷ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه «سرو» به صحنه می‌رود.
– نمایش «چه کسی شلیک کرد؟» به کارگردانی سعید هنرآموز و نویسندگی آرام محضری ۱۷ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۹۰ دقیقه خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود.
– نمایش «صف» به کارگردانی هامون هوشیار و نویسندگی ونوشه واحدی تا ۱۸ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۷۰ دقیقه در تماشاخانه سپند به نمایش در می‌آید.
– نمایش «زاویه» به نویسندگی و کارگردانی بهداد بلیغ فر تا ۱۸ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۵۵ دقیقه در تالار مولوی به صحنه می‌رود.
– نمایش «کالبد شکافی» به نویسندگی و کارگردانی سامان ارسطو تا ۱۸ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن سایه تئاترشهر اجرا می‌شود.
– نمایش «ضَن» به نویسندگی و کارگردانی مهیار احمدی تا ۱۸ بهمن‎ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۵۵ دقیقه در تماشاخانه سپند به نمایش در می‌آید.
– نمایش «کلفت ها» نوشته ژان ژنه و به کارگردانی دریا دریایی تا ۱۸ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به صحنه می‌رود.
– نمایش «شاباش خوان» نوشته محمد چرمشیر به کارگردانی غلامرضا عربی تا ۱۸ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان اجرا می‌شود.
– نمایش «تابستان» به نویسندگی و کارگردانی سعدی محمدی عبد تا ۱۸ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۲۰ سالن اصلی تالار مولوی به نمایش در می‌آید.
– نمایش «دانتون» به نویسندگی و کارگردانی حامد اصغرزاده تا ۱۸ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۲۱ در پلاتو مولوی به صحنه می‌رود.
– نمایش «درون کاوی چند بازدم نوشتاری» به نویسندگی و کارگردانی بهنام شریفی تا ۱۸ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۵۰ دقیقه تماشاخانه سه‌نقطه اجرا می‌شود.
– نمایش «آوازه خوان خیابان های منهتن» به کارگردانی میکاییل شهرستانی و نویسندگی نیما مهر تا ۱۸ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۶۵ دقیقه در سالن چهارسو تئاترشهر به نمایش در می‌آید.
– نمایش «ماه در آب» به نویسندگی محمد یعقوبی و کارگردانی سیدعلی هاشمی تا ۱۸ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۴۵ به مدت ۷۵ دقیقه در سالن قشقایی تئاترشهر به صحنه می‌رود.
– نمایش «ماورای بنفش» به نویسندگی و کارگردانی محمد لوایی تا ۱۸ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه شانو اجرا می‌شود.
– نمایش «در انتظار گودو» نوشته ساموئل بکت به کارگردانی حسام لک تا ۱۸ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۷:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه در سالن قشقایی تئاتر شهر به نمایش در می‌آید.
– نمایش «پوبلیکومس بشیمپفونگ» به کارگردانی امیر اخوان تا ۱۸ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۷:۴۵ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود.
– نمایش اقلیت، به کارگردانی و نویسندگی «پدارام صمدی» تا ۱۸ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۴۵ دقیقه در تالار مولوی اجرا می‌شود.
– نمایش «برفک» به نویسندگی و کارگردانی جواد عاطفه تا ۱۹ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن سایه تئاترشهر به نمایش در می‌آید.
– نمایش «سقوط اضطراری» به کارگردانی سید علی موسویان تا ۱۹ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۶۵ دقیقه در حوزه هنری به صحنه می‌رود.
– نمایش «شب بخیر مادر» نوشته مارشا نورمن به کارگردانی ملیکا رضی و پیمان یاقوتی تا ۱۹ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۵۰ دقیقه در خانه نمایش اداره تئاتر اجرا می‌شود.
– نمایش «موی سیاه خرس زخمی» به نویسندگی جابر رمضانی و پیام سعیدی و کارگردانی جابر رمضانی تا ۱۹ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۲۰ در تالار حافظ به نمایش در می‌آید.
– نمایش «کانفیدنشیال» به کارگردانی سپیده گل تراش نژاد و محسن قصری و نویسندگی سپیده گل تراش نژاد تا ۱۹ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۷:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در خانه نمایش اداره تئاتر به صحنه می‌رود.
– نمایش «هدیه جشن سالگرد تولد» بر اساس متنی از افشین هاشمی و کارگردانی مجید فرهاد هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.
– نمایش «سوءتفاهم» نوشته آلبر کامو و به کارگردانی ایمان فتاحی هر شب ساعت ۱۹ در پردیس تئاتر شهرزاد به نمایش در می‌آید.
– نمایش «گذر لوطی هاشم» به کارگردانی حسین تبریزی و نویسندگی ابوالفضل حاجی علی خانی هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.
– نمایش «خانه برناردا آلبا» نوشته فدریکو گارسیا لورکا و دراماژتوری محمد چرمشیر و کارگردانی علی رفیعی هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۱۳۵ دقیقه در تالار وحدت اجرا می‌شود.
– نمایش «بدون تماشاگر» به نویسندگی ابوالفضل کاهانی و کارگردانی امید اخوین هر شب ساعت ۱۹ در پردیس تئاتر شهرزاد به نمایش در می‌آید.

** نمایش هایی که به اجرای خود ادامه می‌دهند
– نمایش «برزخ» به نویسندگی مسعود هاشمی نژاد و کارگردانی مسعود طیبی تا ۲۰ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می‌رود.
– نمایش «خواستگاری» نوشته آنتوان چخوف و به کارگردانی شاهین رمضانی تا ۲۰ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۴۰ دقیقه در «ایران تماشا» اجرا می‌شود.
– نمایش «شاه آباس، مکتب تبریز» به نویسندگی و کارگردانی حسین نوشیر تا ۲۰ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۹۰ دقیقه در تماشاخانه سنگلج به نمایش در می‌آید.
– نمایش «نامه نویس» نوشته آلن بنت به کارگردانی فرجاد ساکی تا ۲۱ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۵۰ دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به صحنه می‌رود.
– نمایش «پارانوئید» به کارگردانی علی فرزانه پور و نویسندگی مسعود ترابی تا ۲۱ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۲۱ در تماشاخانه ایران تماشا اجرا می‌شود.
– نمایش «تبرئه» نوشته جسیکا بلنک و اریک جنسون به کارگردانی منیژه محامدی تا ۲۲ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن «استاد سمندریان» ایرانشهر به نمایش در می‌آید.
– نمایش «تکرار» به کارگردانی علی مرادی و نویسندگی جمشید خانیان تا ۲۳ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه در تماشاخانه ایران تماشا به صحنه می‌رود.
– نمایش «وقتی خروس غلط می‌خواند» به نویسندگی و کارگردانی علی شمس تا ۲۳ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن «استاد سمندریان» ایرانشهر اجرا می‌شود.
– نمایش «شهر تنهایی من» به نویسندگی نوشین تبریزی و کارگردانی حسن عسگری تا ۲۴ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۲۰:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در اداره تئاتر به نمایش در می‌آید.
– نمایش «اعتراف یک برگمان خوانی» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا نراقی، تا ۲۴ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به صحنه می‌رود.
– نمایش «زهرماری» به کارگردانی علی احمدی و نویسندگی رضا بهاروند و احمد سلگی تا ۲۴ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۶۵ دقیقه در تماشاخانه ملک اجرا می‌شود.
– نمایش «دلارام ناآرام» به کارگردانی نرگس صابری و نویسندگی مصطفی جعفری خوزانی و نرگس صابری تا ۲۶ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۴۰ دقیقه در حوزه هنری به نمایش در می‌آید.
– نمایش «تهمینه در هفت خوان رستم» به کارگردانی محمد رییسی و نویسندگی کیاوش زارع طلب تا ۲۴ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه در سالن اصلی برج آزادی به صحنه می‌رود.
– نمایش «سلول» به کارگردانی محسن زرآبادی پور و نویسندگی پوریا گلستانی و محسن زرآبادی پور تا ۲۷ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۸۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود.
– نمایش «خوابمردگی» به کارگردانی فرهنگ روشنی و نویسندگی سجاد داغستانی تا ۲۷ بهمن‌ماه فقط روزهای شنبه‌ ساعت ۲۱ در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.
– نمایش «مرگ فیدل» به نویسندگی و کارگردانی آرش سنجابی تا ۳۰ بهمن‌ماه ساعت ۲۰:۱۵ در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می‌رود.
– نمایش «شوبیل» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا قلمبُر تا ۸ اسفندماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.
– نمایش «مده آی سن مدار» نوشته آنکا ویسده و به کارگردانی بورژین عبدالرزاقی تا ۲۴ اسفندماه هر پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۸ در پردیس تئاتر شهرزاد به نمایش در می‌آید.
نمایش «هفت خواب» به کارگردانی سامان تیرانداز و نویسندگی شهناز روستایی تا ۲۹ اسفندماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه در سالن اصلی تالار محراب به صحنه می‌رود.

فراهنگ*۷۵۶۱*۹۰۵۳*۱۹۶۱*

همچنین مطالعه کنید:

آغاز «کتاب‌بازی» در ماه رمضان برای بچه‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، با شروع ماه مبارک رمضان، «فیلیمومدرسه» محتوای تازه خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.