صفحه اصلی / اقتصادی / اشتغال و تعاون / وابستگی ارزی خود را کاهش دهید
وابستگی ارزی خود را کاهش دهید

توصیه وزیر راه به فعالان اقتصادی

وابستگی ارزی خود را کاهش دهید

وزیر راه و شهرسازی به فعالان اقتصادی توصیه کرد که با کاهش وابستگی خود به ارز، موجبات افزایش سهم ایران در بازارهای جهانی و نیز پایداری اقتصاد و تولید را رقم بزنند.

وزیر راه و شهرسازی

به گزارش کسب و کار نیوز، همچنین وزیر راه و شهرسازی در مراسم ویژه گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن با اشاره به این‌که هر ساله این لحظات را جشن می‌گیریم و خاطرات را مرور می‌کنیم، گفت: ما در این روز با آرمان‌های امام راحل پیمان می‌بندیم و اعلام می‌کنیم که راه ایشان ادامه دارد. اساس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران بر تقواست و آنچه به تقوا بنا نهاده شده باشد ابدی خواهد بود و ما همواره باید خود را در پیشگاه الهی ببینیم و برای اهداف جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

وی ادامه داد: دشمن از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، توطئه‌های ریز و درشتی را مدنظر قرار داده و اجماع جهانی و شبه‌جهانی انقلاب را به وجود آورده است. امام خمینی (ره) با سلطه مقابله کرد و هدف انقلاب اسلامی ایران سلطه‌ستیزی بود؛ بنابراین اگر بنا بود سلطه‌پذیر باشیم نیازی به انقلاب احساس نمی‌شد و دلیلی برای تقدیم هزاران شهید نبود.

اسلامی با بیان این‌که کشور در شرایطی قرار گرفته که آخرین توطئه‌های جنگ اقتصادی را به خود می‌بیند، اظهار کرد: دشمنان قصد دارند از طریق کاهش ارزش پول ملی و نیز تهدیدات مختلف و تسلط بر جریان‌های مالی دنیا به نظام جمهوری اسلامی ایران صدمه بزنند و این در حالی است که ما زیرساخت‌ها و تراز تجاری بسیار مستحکمی داریم، چرا که کشور ما درون‌زا بوده و از ثروت‌های بالایی برخوردار است و مردم را به عنوان پشتوانه در کنار خود می‌بیند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: تمام تلاش دشمنان این است که کشور بر تکنولوژی‌های پیشرفته دست پیدا نکند، چراکه آنها معتقد هستند اگر ایران به عنوان کشوری دارای ذخایر طبیعی، ایدئولوژی و پشتوانه مردمی بتواند به تکنولوژی‌های پیشرفته مسلط شود کسی یارای مقابله با آن نخواهد بود، اما ما تاکید می‌کنیم کسی نمی‌تواند برای ملت ایران تصمیم بگیرد و همواره مردم برای خود تصمیم‌گیرنده بوده‌اند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران

به گزارش کسب و کار نیوز، تهران به‌عنوان مرکز سیاسی و اداری، کانون اقتصادی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.