صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / شکست عبدولی و ناصرپور و حذف ۲ فرنگی کار ایران در جام وهبی امره
شکست عبدولی و ناصرپور و حذف ۲ فرنگی کار ایران در جام وهبی امره

شکست عبدولی و ناصرپور و حذف ۲ فرنگی کار ایران در جام وهبی امره

امین کاویانی نژاد به دیدار فینال وزن ۷۲ کیلوگرم رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه راه یافت، پویا ناصر پور و سعید عبدولی راهی گروه بازنده‌ها شدند و رضایی و حیدری نیز حذف شدند.

جام وهبی امره

به گزارش کسب و کار نیوز، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه با حضور ۱۱ کشور دنیا در شهر استانبول ترکیه و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست آغاز شد.

در پایان مسابقات مقدماتی روز نخست امین کاویانی نژاد در وزن ۷۲ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت و پویا ناصرپور و سعید عبدولی در اوزان ۵۵ و ۸۲ کیلوگرم نیز با شکست مقابل حریفانشان راهی گروه بازنده‌ها شدند.

عبدولی در کشتی نخست مقابل باشری ایلدیریم از ترکیه شکست خورد و با توجه به صعود حریفش به فینال، راهی گروه بازنده‌ها شد.

محمدجواد رضایی و علی اکبر حیدری در اوزان ۶۳ و ۹۷ کیلوگرم نیز با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

همچنین قرعه کشی پنج وزن دوم این مسابقات نیز عصر امروز برگزار شد که در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد در دور اول با حریفی از کشور بلاروس کشتی می‌گیرد، حامد تاب در وزن ۶۷ کیلوگرم در دور اول به مصاف کشتی گیری از جمهوری آذربایجان می‌رود، پژمان پشتام در وزن ۷۷ کیلوگرم در دور نخست با حریفی از کشور میزبان کشتی می‌گیرد، محمدهادی ساروی در وزن ۸۷ کیلوگرم در مبارزه نخست به مصاف حریف گرجی می‌رود و امیر قاسمی منجزی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز با کشتی گیری از ترکیه در دور اول مصاف می‌دهد.

مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم به همراه رقابت‌های فینال و رده بندی پنج وزن نخست فردا (شنبه) برگزار می‌شود و مسابقات فینال و رده بندی پنج وزن دوم نیز روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

هدایت تیم ملی در این رقابت‌ها بر عهده محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.