صفحه اصلی / سرخط خبرها / منطقه گردشگری شیرز نیاز به یک متولی مشخص و سرمایه‌گذار دارد
منطقه گردشگری شیرز نیاز به یک متولی مشخص و سرمایه‌گذار دارد

یک مسئول:

منطقه گردشگری شیرز نیاز به یک متولی مشخص و سرمایه‌گذار دارد

رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری کوهدشت از طرح دعوا برای رفع تصرف تنگه شیرز خبر داد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز، صمیمی عبدولی در جمع خبرنگاران با اشاره به کشفیات زغال بلوط در این شهرستان اظهار کرد: طی ۹ ماه گذشته ۱۶۰ کیسه زغال چوب در کوهدشت از متخلفین کشف و ضبط و اعمال قانون شده‌اند.

وی با اشاره ممنوعیت هرگونه ساخت‌وساز تا فاصله پنج کیلومتری ژئو پارک شیرز افزود: برای رفع تصرف از شیرز مجدداً طرح دعوا کرده‌ایم، هزار متری که سند استیجاری برای آن صادرشده در پلاک منطقه «وره‌زرد» است.

رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری کوهدشت بیان کرد: پرونده استخر ماهی منطقه شیرز در دادسرا مفتوح بوده و در حال رسیدگی برای صدور رأی نهایی است، سند این استخر در زمان گذشته صادر شده و بنا داریم در صورت اتمام، آن را تمدید نکرده و یا اگر ادارات متولی همکاری کنند مزرعه ماهی خلع ید شود.

عبدولی گفت: منطقه گردشگری شیرز نیاز به یک متولی مشخص و سرمایه‌گذار دارد تا با یک طرح جامع و کامل این منطقه را ساماندهی کند.

وی بیان کرد: شیرز قرار است به شناسنامه کوهدشت تبدیل شودف برای همین نباید این شناسنامه خدشه‌دار شود، سرمایه‌گذارانی اگر تصمیم داشتند در آن‌جا سرمایه‌گذاری کنند باید بر کار آن‌ها نظارت داشت تا تعرضی به این اثر ملی انجام نشود.

انتهای پیام

 

 

 

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.