صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / جاسمی: دستگاه دیپلماسی اهداف آمریکا در برگزاری اجلاس لهستان را بیان کند

جاسمی: دستگاه دیپلماسی اهداف آمریکا در برگزاری اجلاس لهستان را بیان کند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر لزوم روشنگری نسبت به سیاست‌های آمریکا در برگزاری اجلاس ضد ایرانی ورشو گفت: با توجه به این که این احتمال وجود دارد که برخی از کشورها به اجبار در این اجلاس شرکت کنند لازم است که دستگاه دیپلماسی با روشنگری حقانیت و صداقت جمهوری اسلامی ایران را به همگان نشان دهد.

قاسم جاسمی

سیدقاسم جاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تغییر عنوان اجلاس ضد ایرانی لهستان گفت: آمریکا با تغییر عنوان اجلاس لهستان و حذف نام ایران از عنوان آن تغییر تاکتیک داده است. همه می‌دانند که آمریکا بعد از انقلاب اسلامی به صورت واضح دشمنی را علیه نظام جمهوری سالامی آغاز کرده و به دنبال توسعه است.

وی افزود: ‌در شرایطی نزدیک به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌شویم که در این ایام آمریکا از هیچ تلاش و کوششی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران فروگذار نکرده است. این بار هم با برگزاری اجلاس ضد ایرانی می‌خواهند سیاست‌های خود را دنبال کنند. ما مطمئن هستیم که مقامات آمریکایی در لهستان به دنبال طراحی‌های خود علیه ایران هستند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که «وظیفه دستگاه دیپلماسی روشنگری نسبت به اهداف آمریکا در برگزاری اجلاس لهستان است» گفت: از آنجا که این اهتمام وجود دارد که برخی کشورها به اجبار در این اجلاس شرکت کنند باید دستگاه دیپلماسی حقانیت و صداقت ایران را با روشنگری به رخ جهان بکشد.

جاسمی با بیان این‌که «نتیجه اجلاس لهستان برای ما مهم نیست»، گفت: آمریکا در طول ۴۰ سال گذشته از دشمنی با ایران دست بر دار نبوده است لذا اکنون هم که به دنبال ایجاد ائتلاف همگانی علیه ما است، برای ما تفاوتی نخواهد داشت، چون ما با قدرت سیاست‌های خود را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.