صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / تاکید مقامات بلغارستان در حمایت این کشور از برجام

تاکید مقامات بلغارستان در حمایت این کشور از برجام

معاون سیاسی وزیر امور خارجه در ادامه دیدارهای خود در پایتخت بلغارستان با خانم «اکاترینا زاخاریئوا»، معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه بلغارستان و «گئورگی گئورگیف»، معاون وزیر خارجه این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در این دیدارها سیدعباس عراقچی با اشاره به رفت‌وآمدهای متعدد سیاسی بین مقام‌های دو کشور در چند سال اخیر، بر علاقمندی و اراده سیاسی موجود دو کشور جهت تقویت همکاری‌های دوجانبه در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و انجام رایزنی سیاسی بین دو کشور را فرصتی جهت تبادل نظر درباره موضوعات مهم روابط دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی دانست.

مقام‌های بلغارستانی نیز با اشاره به دیدار سال گذشته محمدجواد ظریف از صوفیا و تبادل نظر در خصوص مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی اظهار کردند طی سال‌های اخیر شاهد افزایش رفت‌وآمدهای سیاسی بین دو کشور بوده‌ایم. دولت صوفیا از برجام حمایت می‌کند و همسو با کشورهای اروپایی بر این باور است که برجام تأمین کننده امنیت و ثبات در منطقه است.

وزیر امور خارجه بلغارستان در ارتباط با ساز و کار مالی اتحادیه اظهار داشت: برقراری این ساز و کار می‌تواند تعامل و همکاری اقتصادی و بازرگانی دو کشور را تقویت کند و بلغارستان از آن حمایت می‌کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.