صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / انتقاد فرنگی‌کار تیم ملی از بی‌توجهی مسئولان ورزش خوزستان
انتقاد فرنگی‌کار تیم ملی از بی‌توجهی مسئولان ورزش خوزستان

انتقاد فرنگی‌کار تیم ملی از بی‌توجهی مسئولان ورزش خوزستان

دارنده نشان برنز بازی‌های آسیایی کشتی فرنگی جاکارتا با گله‌مندی از عدم توجه مسؤولان خوزستان نسبت به او پس از کسب مدال در جاکارتا، گفت: نمی‌دانید چه بی‌احترامی‌هایی در ورزش ایذه به ما ورزشکاران می‌شود و اگر مشکل من هستم، از خوزستان می‌روم تا به سایر ورزشکاران رسیدگی کنند.

مهرداد مردانی

مهرداد مردانی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه خوزستان، با گله‌مندی از عدم توجه مسؤولان استان نسبت به او پس از کسب مدال در بازی‌های آسیایی جاکارتا، اظهارکرد: مسؤولان به من قول پاداش دادند ولی هیچ کدام محقق نشده است، البته حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نامه‌ای برای پیگیری کارها در این زمینه به من داد و مابقی کارها باید در شهرستان انجام می‌شد ولی آقای دادمرز، رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه برای این‌که کار من را انجام ندهد، به من می‌گوید که حرف‌های آقای حیدری درست نیست و کاری برای تو انجام نمی‌دهد و این نامه ارزشی ندارد.

وی بیان کرد: همچنین قرار بود، به دلیل مدال‌آوری در جاکارتا و چند سالی که ملی‌پوش بودم، خانه‌ای به من در ایذه داده شود که باز هم رئیس اداره ورزش ایذه به من گفت که آقای خادمی، نماینده شهرستان گفته است این خانه را به مردانی ندهید.

این فرنگی‌کار خوزستانی افزود: حالا می‌خواهم بدانم اگر رئیس اداره ورزش ایذه، فرد معتمد مسؤولان ورزش استان و آقای خادمی است، پس چرا می‌گوید حرف‌های مسؤولان درست نیست؟ اگر هم آقای دادمرز درست می‌گوید که آقای خادمی این‌گونه گفته است، خود نماینده ایذه این حرف را به من بگوید و اگر بدانم که او با من مشکل دارد، از ایذه و خوزستان می‌روم تا آن‌ها به سایر ورزشکاران برسند. اگر هم حرف‌های آقای دادمرز درست نیست، پس مسؤولان باید پیگیر باشند که چرا او این حرف‌ها را در مورد آن‌ها می‌زند.

وی عنوان کرد: زمانی که از بازی‌های آسیایی برگشتم و در حالی که تنها مدال‌آور خوزستان در این رویداد بودم، مسؤولان شهرم و اداره ورزش ایذه به من اهمیتی ندادند. نمی‌دانید چه بی‌احترامی‌هایی در ورزش ایذه به ما ورزشکاران می‌شود. باز هم می‌گویم اگر مشکل من هستم، از این استان می‌روم. رئیس اداره ورزش ایذه، عده‌ای را کنار خود دارد و به بقیه اهمیت نمی‌دهد و درخواستم از مسؤولان این است که به این موضوع رسیدگی کنند. من تاکنون خیلی صبوری کردم و حرفی نزده بودم، آن‌هم به امید این‌که شاید شرایط بهتر شود.

مردانی همچنین درباره قهرمانی در رقابت‌های جام تختی در اندیمشک نیز گفت: عملکرد خوبی داشتم و فکر می‌کنم، ملاک انتخاب کشتی‌گیران در برخی اوزان برای محمد بنا همین مسابقات بود. من در این رقابت‌ها تنها یک امتیاز را از دست دادم که آن هم به دلیل اخطاری بود که گرفتم. جام تختی سطح خوبی داشت و کشتی‌گیران ایرانی رقابت بسیار خوبی با یکدیگر داشتند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.