صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / ناظم الشریعه: میدان دادن به بازیکنان جوان باعث رشد تیم می‌شود
ناظم الشریعه: میدان دادن به بازیکنان جوان باعث رشد تیم می‌شود

ناظم الشریعه: میدان دادن به بازیکنان جوان باعث رشد تیم می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است که در سال ۹۸ تیم ملی فوتسال، سال سخت و پرکاری را پیش‌رو دارد تا در جام ملت‌های فوتسال آسیا موفق شود.

تیم ملی فوتسال

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان در خصوص برگزاری اردوی تدارکاتی و اعزام ملی‌پوشان به صربستان گفت: روز جمعه بازیکنان وارد اردو شده و پس از انجام تمرین ریکاوری، شنبه تهران را به مقصد صربستان ترک خواهیم کرد تا دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال این کشور برگزار کنیم.

او در ادامه بیان کرد: دیدگاه کادر فنی در این دو بازی دوستانه متفاوت است. تمام هدف‌مان این است که بازیکنان جوان را در این دو دیدار محک بزنیم. تعداد بازیکنان جوان نسبت به باتجربه‌ها بسیار بیش‌تر بوده و برای‌مان مهم است کادر فنی شناخت خوبی از بازیکنان به دست آورد. ضمن این که میدان دادن به بازیکنان جوان باعث رشد تیم می‌شود. خوشبختانه این تورنمنت در فیفا دی است و همه بازیکنان را در اختیار داریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه افزود: آینده فوتسال در سال ۹۸ با حضور این بازیکنان رقم می‌خورد. حضور بازیکنان با تجربه در کنار ملی‌پوشان جوان باعث می‌شود تا تیم خوب و با انگیزه‌ای را داشته باشیم. در واقع سال ۹۸ تیم ملی فوتسال، سال سخت و پرکاری را پیش رو دارد تا در جام ملت‌های فوتسال آسیا موفق شود.

وی در پایان گفت: رقابت دوستانه با صربستان؛ آخرین بازی است که در سال ۹۷ است که برگزار می‌شود. روز گذشته نیز جلسه‌ای را با سرپرست کمیته فوتسال برگزار کردیم و برنامه‌های خود را برای سال آینده ارائه دادیم. سال جدید سال سخت و پرکاری است. اگر بازی با برزیل در فررودین‌ماه قطعی شود در اسفندماه اردوهای تدارکاتی آغاز می‌شود. اگر هم این دیدار برگزار نشود به دنبال حضور تیم آرژانتین یا یک تیم اروپایی دیگر هستیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.