صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / فعالیت بیش از ۵۰۰۰ دستگاه ناوگان باری برون شهری در سیستان و بلوچستان
فعالیت بیش از ۵۰۰۰ دستگاه ناوگان باری برون شهری در سیستان و بلوچستان

فعالیت بیش از ۵۰۰۰ دستگاه ناوگان باری برون شهری در سیستان و بلوچستان

چهارمین جلسه کارگروه نوسازی ناوگان حمل و نقل استان سیستان و بلوچستان با حضور معاون ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور برگزار شد.

ترانزیت

‌به گزارش کسب و کار نیوز- دکتر علیرضا احمدی معاون ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور و دبیر کارگروه ساماندهی مراکز اسقاط در چهارمین جلسه کارگروه نوسازی ناوگان حمل و نقل استان سیستان و بلوچستان گفت: در استان سه مرکز اسقاط خودرو وجود دارد که از تجهیزات، امکانات و شرایط خوبی برخوردارند.

احمدی گفت: حمایت از این مراکز با توجه به سرمایه گذاری سنگینی که در آن صورت گرفته ضروریست و لازم است تمهیداتی اتخاذ شود تا اسقاط خودرو‌هایی که در استان باید انجام شود صرفاً در این مراکز صورت پذیرد تا ضمن ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، صرفه اقتصادی مورد نظر نیز فراهم شود.

وی با تشریح وظایف و مسئولیت‌های ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور اظهار کرد: احداث مراکز جدید با نظر اعضای کارگروه استانی انجام می‌پذیرد که در صورتی که هر یک از دستگاه‌های عضو بنا بر دلایلی با این موضوع مخالف باشد امکان تأسیس آن وجود نخواهد داشت.

علی خانقایی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و دبیر کارگروه نوسازی ناوگان حمل و نقل استان نیز گفت: بر اساس اطلاعات سامانه کارت هوشمند، ناوگان حمل و نقل استان از لحاظ سن از وضعیت مطلوبی در کشور برخوردار است و در حال حاضر ۵۴۴۹ دستگاه ناوگان باری برون شهری با میانگین عمر یازده و هفت دهم و ۶۵۶ دستگاه اتوبوس با میانگین عمر ۱۱.۶ سال در استان در حال فعالیت هستند.

خانقایی ادامه داد: در استان ۶۲۱ دستگاه ناوگان مینی‌ بوسی داریم که عمده آنها در جنوب استان و در مسیرهای روستایی فعالیت می‌کنند و با میانگین عمر بیست و دو و چهار دهم سال، فرسوده و دارای عمر بالا محسوب می‌شوند و باید شرایطی فراهم کنیم تا مالکین این ناوگان به جهت ایمنی و ارائه خدمات مطلوب به مردم راغب به نوسازی گردند.

انتهای پیام

 

 

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.